skulle bare ikke ha vært svart hvit, blir fort KJIPT! men ellers bra altsÅ! du skulle ha hatt farger, men bra arbeid
her er ett cdcover som jeg nettop lagde,
hva synes dere om det? metroid prime ruler foresten :lol: det må jeg si høyt og tydelig![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
skulle bare ikke ha vært svart hvit, blir fort KJIPT! men ellers bra altsÅ! du skulle ha hatt farger, men bra arbeid
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Hva er "Metroid Prime"? Og hva er den figuren i midten? Er det en slags starwars inspirert soldat eller no sånt?
Svart/hvitt ble litt kjipt ja. Og vil nok ikke anbefale å ha "innholdsliste" på forsida av coveret. Keep It Simle! Er alt for mange covere, både til CD'er og DVD'er som har alt for mye dilldall på forsida, det blir bare forvirrende og uoversiktlig. Digger DVD'coveret til den nye "Texas Chainsaw Massacre" Genialt og enkelt. I tillegg er skrifta litt uthevet i virkeligheten. Men har aldri sett filmen da![]()
metroid og zelda er de beste spillene på gamecube! :wink:
er det bare 3 sanger på den plata di remi?
ja, på den personelige plata mi så, men jeg kan skaffe alle sangene i metroid viss noen er interessert i å ha! kan også skaffe sanger fra andre metroidspill som nes og slikt![]()
grunnen til at jeg bare har tre sanger på denne er at de er mine yndlings sanger, men som sagt så kan jeg skaffe alle viss noen er intereseertja ikke sant? det finnes omtrent ikke noe som ligner de spilleneOpprinnelig postet av mott
![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
-Garry Newman.
jada utrolige spill begge to, men hvorfor har du skrevet copyright på cd coveret når du åpenbart ikke har copyright på musikk fra et nintendo spill? :P
etter run through the jungle
Det er ikke lett å se hva som er på cd-coveren (spesielt figuren). Du burde gjøre det klarere - med mer skygge og slik kanskje.
Jeg har ikke spilt spillet før, og vet derfor ikke hva som er på bildet![]()
se ett bilde på en kommende side til en liten film jeg og en kamerat lager, www.odegaardstudio.com/metroid!.
Admin sier : Remi bruk edit
hehe du har ikke sett baksiden der hvor det står litt info, det står design copyright by: odegaard studioandy wrote:
jada utrolige spill begge to, men hvorfor har du skrevet copyright på cd coveret når du åpenbart ikke har copyright på musikk fra et nintendo spill? Razz
-Garry Newman.
vel, du har vel teknisk sett ikke copyright på den heller med tanke på du har brukt en allerede copyrighted nintendo figur hehe :P
etter run through the jungle
Litt mer farger hadde gjort seg bra ja! Eller litt skygge eller noe lignende. Ble litt enkelt med 2 helt rene svart og hvit farger. Plasseringen av teksten og Samus var bra.
Det er godt å høre at det er andre folk her på forumet som liker Zelda og Metroid!![]()
Bokmerker