For det første, det heter ikke "brusing", det heter "støy", eller "bildestøy". Blir da også "noise" på engelsk.
Jeg har null erfaring med premiere, men du kan alltids prøve deg fram med en skikkelig svak underdose av chroma blur eller gaussian blur?
Hei!
Jeg har ikke noe superbra kamera så innemellom kommer det en slags "brusing" feks når det er litt mørkt og slikt....
Er det noen måte å få fjernet det/"dempet" det litt?
Jeg har Premiere pro 7.0
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
For det første, det heter ikke "brusing", det heter "støy", eller "bildestøy". Blir da også "noise" på engelsk.
Jeg har null erfaring med premiere, men du kan alltids prøve deg fram med en skikkelig svak underdose av chroma blur eller gaussian blur?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Er ikke lett å skjønne hva du mener med brusing.. Ute av fokus? Flimmrete? Hakkete?Opprinnelig postet av erdnis
EDIT: Så ikke mini sin post^^
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg skal vedde datamaskinen din på at han mener bildestøy. :wink:
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
det er fordi ISOen setter seg høyt tror jeg? det er ganske vanskelig å få vekk uten å miste detaljer.. du burde heller filme i lyset redigere på det sånn at det sre ut som natt. husker det var en post om det her en gang, bare søk du :wink:
Bokmerker