Åpningscenen i Saving Private Ryan har blitt ved flere anledninger blitt kåret til tidenes scene. Jeg er ikke uenig.
Hva er den flotteste/beste/morsomste enkeltscenen du har sett i en nyere film.. Eller for å si det litt lettere; Er det noen spesielle scener fra noen nyere filmer du har lyst til å trekke frem?
Selv har jeg lyst til å trekke frem en scene fra filmen Haikerens Guide til Galaksen... Scenen hvor Arthur Dent sitter i den gruvevogna og kjører ut i verdensrommet hvor de bygger planeter... En utrolig vakker, stilistisk scene... Pene panoreringer og fantastisk musikk...
Noen andre med noen favoritter?
Åpningscenen i Saving Private Ryan har blitt ved flere anledninger blitt kåret til tidenes scene. Jeg er ikke uenig.
Tror jeg står for Saving Private Ryan og. Nydelig fremført av D-dagen.
Avslutningen på Gladiator!Nydelig :wink:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Hehe, tenkte på den scenen i Haikerens Guide Til Galaksen jeg også Solberg:P Sinnykt bra. Og morsomste er helt klart En me Marv i Sin City. Kan ikke velge mellom dem, alle var like morsomme. Hele kinosalen satt og lo:P
Avslutningsscenen til Fight Club når de står og ser skyskraperne falle
Eller den scenen i Amelie når hun står på broen og kikker ned i elva
Når Tom Cruice og barna rømmer i en bil i War Of The Worlds...
-Danny
Eller avslutningen på One Night at McCoolsSkytescenen...
U fucking......Willage People
-Danny
Saving Private Ryan.. No Doubt in my mine..
Og en av de siste senene når gammlingen står ved grava, med tåre i øyekroken.. DA, har jeg det med å få ne tåre eg å.![]()
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
- Åpningscenen swordfish, monologen.. Travolta er sjef...
- Eksplosjonen Swordfish... Enormt bra, 360 graders smell... POW..
- The Usual suspects - en av de siste scenene... wow...
-
Bokmerker