Et spørsmål: hvorfor legger du den ut om den er en meningløs film? :?
Den er akkurat som den hjemme-lan-cs-film som ble postet her tidligere.
vet ikke hvor direkte knyttet detter er til amatørfilmproduksjon, så la den heller ut på generelt ja.![]()
Det er en rimelig meningsløs film, som jeg brukte 1 1/2 time på å lage.
Alt er filmet i Pacifc Fighters, og redigert i Vegas 4.0
http://www.einarfagerheim.com/tore/flyingblod1.wmv
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Et spørsmål: hvorfor legger du den ut om den er en meningløs film? :?
Den er akkurat som den hjemme-lan-cs-film som ble postet her tidligere.
Melwasul.
Det er tydelig at du ikke liker filmer om spill.
Det er jo en demonstrasjon av et spill da!
Men... smak og behag!
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
Jeg kan ikke si meg enig i at den er noe slikt som den cs-filmen som ble postet her tidligere. Du skulle spillt spillet en gang selv, så hadde du sett hvor mange effekter som er lagt på, og hvor mye arbeid som er lagt ned i denne filmen (ja jeg jobber raskt med slikt), det kreves SINNSYKT mye mer for å lage en Pacific FIghters film enn for å lage en cs film. Enkelte folk her liker også meningsløse filmer, og det er en grunn til at jeg la den i "generelt".Opprinnelig postet av Melwasul
Indiesnap Matte Box
Da er det ikke en meningløs film om det er demostrasjoner av et spill - du må si det. Og det er mange andre forum som passer bedre til videoen din, og jeg regner med at du vil ha tilbakemeldinger til filmen?
For å gjøre demostrasjoner mer interessant, prøv å lage den om til en reklame istedet
Og Razz, utrolig nok men jeg liker spill. Spilte CS et par år sjøl.
Du misforstår hele tiden Melwasul!
Jeg sa ikke at du ikke likte spill.
Jeg sa det ser ikke ut som om du liker filmer om spill.
Hvis du sier at det finnes bedre forum for demonstrasjonsfilmer, hvorfor er det da en egen filmkategori her på forumet som heter demonstrasjon???
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
Ok, leste feil - men jeg liker filmer om spill. Så lenge de har bra story (gleder meg feks til Doom-filmen, selv om rock skal spille den).
Jeg tror demonstrasjoner-katerogi er ment for forskjellige tester innenfor film (ikke spill) - som feks visuelle effekter, spesial-effekter, testing av kamera, osvRett meg om jeg tar feil...
Beklager å måtte fortelle deg dette Melwasul, men Doom-filmen har INGENTING av storyen til Doom-spillet. Det eneste de har er navnet.
Hmm, nå står jeg her og ser ganske dum ut blant dere, hehe. Heldigvis gledet jeg meg ikke så mye som de andre doom-fansene (eller de vet kanskje allerede), for jeg har ikke spilt spillet enda (bortsett fra eneren)
jaja, stay on topic please![]()
dette var kansje feil del av forumet ja, men noen kommentarer på filmen?
Indiesnap Matte Box
Bokmerker