har du prøvd å google? google etter feks "lord of the rings font download" osv...
Er det noen som vet hvor man finner tekst fonter til filmer?
Eksempel: Hvis jeg vil ha skriften til en film som Ringenes Herre eller The Matrix?
Program eller hva jeg nå enn trenger? :roll: :?
har du prøvd å google? google etter feks "lord of the rings font download" osv...
Enkelt og greit ... jeg må begynne å tenke før jeg spør.. :lol:
Men når jeg har lastet en font ned, skal jeg legge den i en eller annen mappe da, for hvis jeg går på paint finner jeg den ikke...
Du bare limer fonten inn i mappa Fonts i Windows-mappa, så skulle den funke fint :wink:Opprinnelig postet av Chaos
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Sånn var det, ja :lol: takk!
www.dafont.com er utrolig bra. her finner du alle fonter fra alle filmer, logoer etc. så kan du skrive inn tittelen på filmen din og se hvoran den blir med de forskjellige fontene.. genialt!!
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
Takk, takk, men syns det er mye bedre med egen skrift og egen logo, dessuten er min beste side å lage heftige tekster og logoer, liker egentlig ikke å bruke andre fonter, men jeg hadde spesielt lyst på en font til "the invisible man" (1933) eller til Frankenstein (1931) ettersom jeg har veldig lyst å lage min egen versjon av de geniale filmene, selvfølgelig i svart/hvit.
:wink:
Er det et sted man kan finne klassiske fonter som bla. Frankenstein eller The Wolf Man til eksempel. fant ikke noen på dafont. :?
Lager du egne fonter da?Opprinnelig postet av Chaos
Nei, det gjør jeg vanligvis ikke.
men jeg liker ikke bruke teksten i Ringenes Herre om jeg skal lage en eventyrfilm. Er mer en alt-eget-fyr, om du fortår hva jeg mener, men i enkelte tillfeller syns jeg det er bra.
Men anbefal noen sider (classiker-fonter) om det er noen som vet? :roll:
http://www.dafont.com/
hvis du ikke finner Fonten din der... så skyt meg!
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Bokmerker