Åssen kamera bruker du?
Hvorfor skal du gjøre dette?
hei,
jeg har tenkt til å ta opp noe med kameraet rett fra dvd-spilleren og jeg lurer på hvordan jeg gjør dette? jeg vet det er blitt tatt opp før, men jeg finner det ikke igjen og sist jeg leste og prøvde det funka det ikke! håper noen kan hjelpe meg!![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Åssen kamera bruker du?
Hvorfor skal du gjøre dette?
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
kamera?
jeg har canon mvx150i.
hvorfor?
jeg skal legge noe fra en dvd film inn på dv kasetten.
![]()
Vet ikke hvordan du gjør akkurat det! Er det i det hele tatt mulig? Tror ikke det!!!
Du har ikke mulighet til å ta opp noe som går på TV til ditt kamera? Dersom du ikke har mulighet til det, så vil det ikke funke er jeg redd!
Men du kan rippe DVD-en til PCen din og klippe ut det du vil ha, legge det i et redigeringsprogram og eksportere det til kameraet ditt! Eneste løsningen jeg ser!
Eller skaffe en DV-opptager så klart! :wink:
det går å ta opp fra dvd spiller til kamera for det gjorde noen jeg kjenner sånn som det ble sagt i en tidligere post her på forumet, men det går ikke sånn for meg. vet ike hvorfor!![]()
Var ganske sikker på at det ikke var mulig med et helt ordinært DV-kamera, men hvis du sier det så!
Vet uansett ikke hvordan en gjør det!
Joda, hvis man har et kamera med analog videoinngang så kan man det.
![]()
Mitt Canon MV400i (steinalderfossil å regne blant DV-kameraer) har det. Har også sett en del nyerere Canon-kameraer som har dette.
ill pipe for beer!
Det visste jeg ikke! Vel, da er jo det bevist mulig det da!
Bokmerker