Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Frifond

Ensign
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    37

Standard Frifond

Hallo, jeg og noen andre folk planlegger en film og for å kunne gjennomføre deler av den med best mulig resultat er vi avhengig av økonomisk støtte da hverken vi eller foreldrene våre driter penger. :P Men på Frifond står det at søknadsfrist for "Frifond Film" er 1. april 2008, betyr det at om man vil ha støtte til å lage film fra Frifond må man søke før 1 april? Er det ikke mulig resten av året? :?

Og finnes det noen alternativer?

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Frifond

Søknadsfrist 1. april betyr nok egentlig 23. august slik jeg har forstått det. Det er derfor de sier 1. april. Det er en av disse spøkene.

Ensign
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    37

Standard Frifond

Det er 2. april i dag, så ... Men det jeg lurte på om man ikke måtte søke på "Frifond Film" lissom. Går det an å søke på "Barn og Unge" for å lage film?[/img]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Frifond

Ok. Siden det er 2 april, så er det nok ingen spøk, og dermed mener de nok 1 april som frist. Barn og Unge kan du søke om hva som helst, også film, og de har såvidt jeg forstår ingen frister i så måte. Men tror du må søke til film som en gruppe som skal drive med film og ikke til ett utvalgt filmprosjekt, men er usikker der.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Frifond

Man kan søke Barn og Unge hvis man vil lage film, men da er det nok fordelaktig om du er under 18 år. Usikker på hvilken tidsfrist de har, men det står nok på nettsiden dems. Poenget med Frifond Film er vel at disse pengene er øremerket filmproduksjon, mens Barn og Unge er til sosialt samarbeid i lokalsamfunnet.

Det er ikke så mange andre alternativer til Frifond, men det finnes mange andre måter å få støtte på.

Ensign
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    37

Standard Frifond

Juhu! Takk for überraske svar. Jeg er under 18, så det går bra.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •