Viser resultater 1 til 4 av 4
    Ensign
    Medlem siden
    Jun 2005
    Svar
    31

Standard Frifond, hva får man gjennomslag for?

Morn. 8)
    Jeg og min gruppe skal søke støtte på Frifond film. Jeg har ikke søkt så mange ganger før. Men vi skal lage en film som vil vare i over en time. Den skal handle om Mafia i trondheim. (Al Capone) Vi skal også kjøre litt rundt å filme, som på kysten ogsånt. Skal vi da søke om penger for mat og bensin? Eller er det dumt?

Det utstyret vi har er to digitale kameraer og redigeringsutstyr. Ingen: mic, reflektor, kostymer, osv.

Hva bør vi kjøpe? hvor? pris?

*desp* ops:

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2005
    Svar
    12

Jeg tror du får gjennomslag for det meste. Jeg og noen kompiser har søkt 2 ganger (fikk penger begge gangene). Ene gangen for å kjøpe domene og webhotel til hjemmesiden våres og andre for å kjøpe dobbelpedall til bandet jeg spiller i. Hvis du skriver at du skal bruke pengene til reiseutgifter er det sikkert ingenting i veien for at det skal gå, men du må i ettertid fortelle hva du har brukt pengene til og evt vise kvitering (ikke spør hvordan det går, det var ikke jeg som hadde ansvar for det da vi søkte). Du må hvertfall på en eller annen måte vise hva pengen gikk til og at de ble brukt.
    ttp://www.laniban.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Hvis dere skal søke om penger til mat og bensin så går sikkert det greit.
    Bensinprisene varierer jo en del da. :wink: Og dere bør kjøpe det der det er billigst. (Kan jo hamstre litt bensin i noen dunker) Mat vil jeg anbefale å kjøpe på REMA. Det er billigst på det meste. Hvertfall i Haugesund.
    Av mat vil jeg anbefale gifler og milkshake. Det er ganske mektig og veldig godt. Dere bør ikke lukte på giflene før dere spiser de for da mister dere matlysten. Jeg tror egentlig gifler er meint for å varmes i mikroen, men ikke gjør det. Da ødelegger dere giflene. Tror det er tilbud på gifler på KIWI nå. Milkshaken har de nettop satt opp prisen på fra 5 til 6 kroner de fleste plasser, så der var dere nok litt for seine. PS: Ikke kjøp jordbærmilkshake. Smaker drit.

Dere kan jo invistere i noen reisesyketabeletter og. Gifler og milkshake er ikke akkurat det beste for magen når du skal ut å reise.

Lykke til med filmen! :wink:
    color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Jeg tror frifond forventer at dere skal bruke litt penger sjøl, ikke slik at frifond dekker alt. Jeg tror frifond går på utstyr som andre kan ta over hvis dere slutter med film eller noe. Går utfra at dere ikke sparer på mat og bensin

Men jeg mener å ha lest at de sjelden dekker reisekostnad - med mindre om det angår kurs eller noe viktig...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •