Anders Eikeland i Molde vil gjerne overta....![]()
Eg har sendt inn søknad til frifond men fekk avslag på grunn av at IUF allereie får støtte frå frifond og dermed ikkje kan overta utstyret etter at gruppa vert lagt ned. Eg skal prøva igjen og senda nye opplysningar om kven som bør overta utstyret. Er det nokon som har erfaring med det frå før? Kven bør eg sette til å overta utstyret?
Anders Eikeland i Molde vil gjerne overta....![]()
Gi litt informasjon om utstyr?
Ikke bare skriv hvem som helst - må tenke litt på hvem som har behov for dem etter deg. Kanskje de setter litt pluss i det![]()
funker sikkert ikke..
men jeg kan sikkert overta det, trenger det iallefall veldighehe
fortell meg hvordan utstyr det dreier seg om
-Daniel
ja, litt info hadde vært morsomtOpprinnelig postet av danielskjelstad
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Eg har søkt om støtte på 10 000kr til panasonic NV-GS140E-S + mikrofon og veska. Kan henda eg investerer litt i det sjølv og. Har det noko å sei kven som overtar det? Om dei er seriøse osv?
Hadde vore fint om dåke som ønsker å overta utstyret skrive litt om kvifor, kven, osv.
Hei. Da jeg søkte i februar fikk jeg samme svar om at jeg måtte ha noen til å overta utstyret vårt. Da snakket jeg med noen her inne, og fikk navn på ansvarlig leder, og gruppenavn. Gruppa bør være seriøse, og drive med film på fritiden. Gruppa bør ta imot flere medlemmer når som helst, men bare for folk mellom 16-26... Selv om vi vet du aldri kommer til å levere utstyret videre, er dette nødvendig informasjon for frifond da de ikke i prinsippet vil gi bort utstyr til privatpersoner. For det er jo det de gjør med å gi bort penger![]()
år medier og kom. vk2 | åkra
Noken som vil ta imot utstyr dersom gruppa vert lagt ned? (Dei vil vell kanskje at ei gruppa skal overta det og, eller?)
DuRk: fekk du støtta frå frifond når du søkte?
Jada, ikke noe problemer. Jeg nevnte gruppa som skulle ta over, og fikk invilget 5000 samme dag!
år medier og kom. vk2 | åkra
På frifond står det:Dette har ikkje noko å sei for t.d. filmgrupper som har fått støtte tidlegare?Dersom du driver aktivitet i et lag som er tilknyttet en organisasjon som mottar støtte fra Frifond organisasjon , må du ta direkte kontakt med organisasjonen din.
Daniel og Anders: Er dåke med i noko gruppa? I så fall så hadde eg vore veldig takknemlig dersom dåke vil overta utstyret ved ei oppløysing.
Bokmerker