Fiffig at de stjeler plotet fra Seriøse Skjegg. Får se å få den ut før denne kommer da, for å unngå å bli tatt for plagiat.
http://www.adressa.no/kultur/film/article984265.eceLørdag ble det klart at det blir en oppfølger til den norske skrekkfilmsuksessen fra 2006. Fantefilm begynner innspillingen av «Fritt Vilt 2» i februar.
Fiffig at de stjeler plotet fra Seriøse Skjegg. Får se å få den ut før denne kommer da, for å unngå å bli tatt for plagiat.
ut fra adressa virker det mer som de har blitt inspirert av halloween II... og i såfall så har du også blitt det...
Nå har ikke jeg sett Halloween 2 - så neppe det.
Jeg har ikke sett verken Fritt Vilt 1 eller noen av Halloween-filmene. Vurderer dog den til Rob Zombie, ser for meg det blir bra. Min innvirkning på episode 5 i Seriøse Skjegg har nok andre påvirkninger enn fra Halloween II, men om det skulle være ganske likt er da ikke noe nytt. Det finnes bare 12 forskjellige filmer eller noe sånt.
Neeei!! 8O Hvorfor!!?? Fritt villt var jo så bra, også skal de ødelegge den med en toer! :cry:
Det værste er at nå må jeg se denops:
Nei! De må ikke finne på å lage enda en fjortiss skrekkfilm!
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Det jeg er spent på er regissøren, det er en debutant. Så kan hende filmen kan bli helt anderledens. Det som er morsomt er jo at produsenten sier at det er en klisje å lage en oppfølger til en suksessfull skrekkfilm og det er det de gjør. Akkurat som da regissøren fra Fritt Villt sa at det er en teenage horror film og den ble laget sånn. Men jeg er spent på hvordan de skal bygge på historien.
Jeg liker at regissørn for Fritt villt basicly sa "Jeg ville lage en film som suger møkk, det er derfor den suger møkk" jeg syns egentlig ikke det rettferdigjør at filmen er råtten.
Filmen er jo bra i sin sjanger, det er jo hele poenget. Den er en teen-slasher, og mye bedre enn det meste av amerikanske teen-slashere, og denne føles i tillegg norsk på en god måte. Det er ikke en vidunderlig film, men den funker som slasher hvis man ser den for hva den er. Og med norske budsjetter er vel egentlig slashere det eneste vi kan få til på noenlunde bra måte. Kammerfilmer kunne vi jo prøvd oss på, men det krever svært gode skuespillere og en god instruktør - noe Norge sliter med.
Bokmerker