Hva slags reklame skal det være da ?
Hei,
vi har fått ioppgave på skolen å lage en reklame film, men jeg er helt blank jeg kommer ikke på noen gode ideer! jeg lurte på om noen av dere hadde en god ide?
Alle svar tas imot med en stor takk!!!![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Hva slags reklame skal det være da ?
det kan vi velge helt selv!![]()
Hva slags begrensninger har du på den?
ingen, bortsett fra at den skal være rundt 1-2 min lang!
![]()
Spill på sex! :P
Har en fin ide, men den funker nok best til bilde reklame og ikke film.
Arbeids tittel: Peugeot - were the action takes place.
Bilde av halve bilen, kuttet rett før hjulene nede, og taket oppe, helt til høyre i bildet ser du baklen på en jente og hånden til en mann delvis oppi den ene baklommen hennes, den andre hånden på dørhåndtaket til baksetet...![]()
Hehehe, har allerede brukt reklamen som bilde, men vet ikke om du klarer å skape noe film utifra det?
ttp://www.vwv.moo.no
You dirty, dirty pig
hehe morsom ide!men jeg glemte visst å si at vi ikke fikk lov til å reklamere for noe som har med sex å gjøre og ikke noe narkotika eller røyk eller noe sånt!
:lol:
Har en idê. Vet ikke helt om den spiller på sex, men men...
Du ser ei jente springe mot en do (Ute, helst på en bensinstasjon osv.)
Jente doen er stengt, men gutte doen er åpen. Der inne sitter det en mann med solbriller og en hvit stokk. (alle tror jo han er blind selvsagt).
Hun tenker at det ikke er noe farlig å skifte foran en blind fyr, og starter og kle av seg. Når hun er i undertøyet, tar hun på seg de andre klerene og på slutten ser hun litt rart på mannen, går bort til han og knepper igjen buksen foran øynene hans. Så hører hun noen dra i "snorra" inne på doen, og springer ut derfra. Der kommer det nok en mann med solbriller komme ut, og han ser tydelig ikke hvor han skal. Han som har sittet ned og sett på hele greia, reiser seg opp, setter stokken i hånda på han andre mannen og leder han ut..
Reklame for et klesmerke eller noe :lol:
ww.ustedalen.com
Tja... det kreves jo en skuespillerinne som tør å vise kroppen/undertøy under spilling - ikke lett å få tak i, tror jegOpprinnelig postet av ustedalen
![]()
Bokmerker