Viser resultater 1 til 9 av 9
    Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard Grunnen til at mange hater mac

Grunnen til at mange hater mac er dette [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0QMhOIySiyE[/ame]

Det stemmer, grunnen til at folk misliker det, er fordi brukerne stort sett er en gjeng med idioter. Jeg bootet opp windows på macbook proen min så fort jeg så dette. Fysj!

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

hahaha... og de måtte ha inn en hel haug andre land inni der også for å vise at det var flere en americanerne som var gale =P
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Helt fantastisk at de sier ting som "Im fascinated by apple technology" Som om de ikke bruke binære koder ellerno.

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

I've never slept with a Windows user.. and that will never ever happen

HAHAHAH sinnsyyykt bra Fanatikere hele gjengen. Men Ustabil-Andreas, du må jo innrømme det at Apple teknologi er mye lengre enn Microsoft er. Ta en kikk på Leopard og fortell meg at det ikke er det.

Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2008
    Svar
    3

Helt enig Apple er 3 meter der "lille" bill bare når 23 cm.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Tja... Jeg bruker for tiden både windows xp SP2 og leopard på min macbook pro. For å være ærlig så har jeg hatt flere problemer med leopard en jeg har hatt med XP SP2. Jeg får stadig kernel panic melding knyttet til airport. Og ja, jeg har oppdatert. Tingen er faktisk at XP SP2 er for tiden dønn solid. Ja, det er et eldre OS som har hatt bedre tid på og forbedre seg. Men akkurat som windows, så sliter mac like mye med barnesykdommer med sine OS. Og en annen ting, Mac bruker i dag lik hardware som Pc. Man kan faktisk legge inn leopard på en pc og få det til å kjøre like bra hvis man matcher hardwaren. Prøver ikke skape en pc vs. mac diskusjon. Men mac er ikke bedre en pc, pc er ikke bedre en mac. Datamaskiner er datamaskiner.

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Realiteten er at Mac og PC er omtrent nøyaktig like elendig.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Riktig

Cadet 4
    Medlem siden
    Nov 2005
    Svar
    12

Dessverre gikk Commodore konk på 90-tallet og utviklingen av Amiga stoppet opp. I starten var Amiga overlegent bedre enn både Mac og Windows, så hvem vet hva slags supermaskin vi ville hatt i dag hvis de hadde kunnet fortsette uavbrutt med utviklingen? Riktignok har noen Amiga-entusiaster i de senere årene utviklet et nytt AmigaOS, men det er ikke vesentlig bedre enn de tilsvarende til Windows og Mac, og vil neppe noensinne bli noen kommersiell suksess.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •