Njæ.. Ikke bry deg noe om de..
I det siste har jeg merket at folk synes det er utrolig morsomt at jeg liker å lage film.
F.eks. på skolen, var det en som viste http://www.norskfilmforum.com/module...3164367812469e (Demoen min) til klassen. Han begynte å gjøre rett og slett narr av den. Spesielt av skytescenen. Begynner å kalle meg the terminator ovs.... Hva skulle jeg egentlig gjort? Meningen var å vise at jeg kunne lage muzzle flash. Skulle jeg liksom bare stå helt stille? :roll:
Og i dag drev vi å snakket om film på bussen til skolen. Om hva som var bra og hva som var dårlig. Og hva fikk jeg vite? Jo, at jeg ikke har noen som helst rett til å si at filmer er dårlige, fordi mine er elendige i forhold.
Ja, hallo.. Jeg er ingen proff filmredigerer, og det kommer jeg nok aldri til å bli heller dessverre, men jeg har vel for guds skyld lov til å si at filmer er dårlige eller bra for det... Tipper jeg faktisk har større innsikt innen film, enn de har..
Vel, så er jo dette egentlig ikke noe å bry seg om. Bare noen som er ganske barnslige (i allefall når vi går på GK :P ), og har det moro på andres "bekostning". De blir vel voksne en gang i blandt de også!?
Men så til mitt spørsmål: har noen noen gang gjort narr av at dere liker å filme? Noen lignende situasjoner som dette?
Synes det er litt morsomt over å tenke på hvor barnslige folk kan bli :P :roll:
ww.ustedalen.com
Njæ.. Ikke bry deg noe om de..
ail to the king, baby!!!
Aldri noen som har gjort narr av at jeg liker å filme, det synes folk bare er kult.... Det kan jo ha noe med at jeg kommer fra et relativt lite sted hvor en ting som digitalt videokamera blir sett på som skikkelig high-tech... (altså ikke Fredrikstad, men ei lita bygd (Skiptvet) som jeg egentlig kommer fra).
Men det som derimot har vært heller merkelig noen ganger er at relativt mange f.eks. synes det er merkelig å like Star Wars... Da snakker jeg om f.eks. de jeg spilte fotball sammen med en del år...
Eller så har jeg vært igjennom de fleste diskusjoner på f.eks. bussen hvor filmer som Fast and the Furious og lignende har blitt trukket frem som "kongefilmer", og når jeg f.eks. nevner Chinatown så sitter de bare med et stort spørsmålstegn og kaller meg sær...
Men slik er vel folk tror jeg...
men som Chrissj sa; Drit i hva andre syns...
Ja en gang for lenge siden snakket vi også kom det fram "jammen du sitter jo bare å ser på film hele dagen!" :roll: jah....
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Hehe, og det du kunna ha svart med er at; jasså min gode mann, så det du i torien mener er at du selv ikke kan kommentere utseende til folk siden du selv er så jækla stygg?Opprinnelig postet av ustedalen
folk som kommenterer på den måten er bare utenomforstående , å har igrunn ingen rett å kommentere.. hvis han dreiv med fotball f.eks .. så ville det blitt det samme om han synes et profesjonellt fotball-lag er dårlig, men har igrunnen ingen rett til å si det, fordi han er ikke god nok til å spille på det laget selv... driver han med musikk, har han ingen rett til å si at f.eks britney spears er rævva-dårlig, fordi hun har lyktes med det hun gjør, å blitt kjent for det. mulig han bare var sjalu, for at du kan lage noe som han ikke skjønner hvordan i helvette er mulig å lage.. evt, mye annet , poenget er , drit i hva andre sier(som alle andre sa før meg)
jeg personlig har aldri fått noe pes for å drive med film, jeg lager film for lokale band , en paintball-klubb , å masse annet , i tillegg til mine egene prosjekter (som det er 0 av for tiden) virker som folk her , setter pris på at noen har innsikt innen film-produksjon! å det er jeg veldig glad for!
send han karen hit, så skal jeg knipse han i den ene testikkelen...(hvis han ikke er en stor torpedo-faen med psykotiske trekk) :P
hey're coming to get you barbra...
Jeg har aldri blitt utsatt for det.
De fleste syns det er kult og interresant.
Men ikke bry deg om dem, hvis du hadde slengt et kamera til dem og bedt dem om å lage sin egen film så hadde det trolig gått til helvete.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Egentlig så hadde de løpt rundt med en drill og laget james bond film (bang bang!)Opprinnelig postet av jasonX
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
-Garry Newman.
Forskjellen på idretten fotball, og kunstarten (som jeg vil kalle det) film, er at fotball er en MYE smalere målgruppe enn film...
Film kan jo være så mye forskjellig... Og det er nok derfor ALLE har meninger om det... Folk liker de filmene som interesserer dem, og de som da ikke skjønner akkurat dette, at smaken er som baken, de tror de veit hva som er best... Akkurat som datselguf2 skrev i en annen post:
Når en har slike oppfatninger om virkeligheten så er det ikke lett veit du...Opprinnelig postet av datselguf2
...Men én ting som er rart; er at så fort du spør "er det noen som vil være med på film? Den skal legges ut så flere kan se på internet..." så er det liksom 40 stykker som boltrer seg ivei etter deg og vil ha rolle... :twisted: aner jeg ett snev av....?
-Garry Newman.
Bokmerker