Det beste ville vel vært å bruke Adobe After Effects, et program som er tidkrevende å lære, men utrolig omfattende og bra når du først kan det. Er heller ikke det billigste programmet du får tak i.
Kan noen hjelpe meg litt? jeg har en slags logo som jeg gjerne skulle ha animert... liksom sånn at jeg kan bruke den i førsten av filmer jeg lager og sånnt... hvis noen hjelper meg med hvordan man poster bilder kan jg poste still bilde som jeg har lagd i photoshop.. jeg har planer hvordan animasjonen skal være hjelp meg!!!
hvilket program skal jeg bruke?
hvordan skal jeg gå fram?
osv
Takk
Det beste ville vel vært å bruke Adobe After Effects, et program som er tidkrevende å lære, men utrolig omfattende og bra når du først kan det. Er heller ikke det billigste programmet du får tak i.
Opprinnelig postet av camarat
har du noe Tutorials eller tips eller noe hvordan jeg kan gå fram? lære meg enkelt? jeg har faktisk det programet
Jeg har skaffet meg videotutorials fra Lynda.com, anbefaler at du sjekker ut de
Jeg finner ingen tutorials for hvordan man animerer et bilde??
Et eneste bilde er det igrunn lite man kan få gjort noe med. Man er avhengig av at eventuelle elementer er på hver sin layer - først da kan du gjøre utrolig mye spennende.
Opprinnelig postet av OlaHaldor
jeg har 9 layere med flammeskrift som skal brenne og dette ned på bakken.... en rulle stol mann layer som skal kjøre i en fart forbi bilde som får en brennede stripe etter seg som jeg skal prøve å lage nå
Prøv deg frem med litt distort-filtre på flammene, og simpel keyframing av position på rullestolfyren..
Kanskje litt ambisiøst å sette i gang med noe som i grunn hørtes en smule avansert ut, dersom du ikke kan programvaren inn og ut fra før - men lek og lær! Øvelse gjør mester.
hvordan får jeg layerene mine over til after effects?
Du er helt blank på det ja.. I After Effects har du et vindu for alle compositions og kildefiler osv.. Høyreklikk der, og velg Import, så finner du frem PSD-fila di, og tar det derfra![]()
Bokmerker