Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    73

Standard Hjelp til internett

Heisann er det noen som har litt peiling på internett saker?

Jeg fikk en virusvarsel i går som stor at det var virus i c://programfiler/Newdotnet

Så slettet jeg hele dritten (newdotnet) så fikk jeg en melding om at internett leseren ikke lenger klarte å lese vanlige sider lenger

Jeg surfet litt rundt og så at det ikke skulle gjøre noe å slette disse filene, men likevel fucka internetten seg

Noen som har noen gode råd?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Akershus
    Svar
    240

Slettet du den bare? Du burde vel kanskje ha avinsallert programmet først. Det ligger nå "rester" av programmet på PCen som ikke kan bukes og forårsaker feil i programmer den er knytet til. Så nå er det vel ikke så mye du kan gjøre (hvis du slettet mappen). Det står "DO NOT ATTEMPT TO MANUALLY REMOVE IT" på en side som omtaler om dette programmet er farlig eller ikke.

http://www.antisource.com/article.php/newdotnet

Så jeg har ingen råd, annet enn å bytte webleser :P Men kanskje noen andre vet noe...

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bjerka, Nordland, Norge
    Svar
    128

Hvis det er Internørd Explorer som har slutta å fungere, er det bare å laste ned en nettleser som er 10 gang bedre, f.eks. Firefox

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

For å reinstallere Internet Explorer, gå til kontrollpanelet, legg til/fjern programmer... så er det en flik til venstre som heter windows komponenter...

Der ligger Outlook Express, så regner med at Internet Explorer ligger der også... velg først avinstaller, deretter installer på nytt, håper det hjelper...
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Sitat Opprinnelig postet av joakim192
    Slettet du den bare? Du burde vel kanskje ha avinsallert programmet først. Det ligger nå "rester" av programmet på PCen som ikke kan bukes og forårsaker feil i programmer den er knytet til. Så nå er det vel ikke så mye du kan gjøre (hvis du slettet mappen).
    Hvis du bare sletta mappen uten å avinstallere hele programmet, er det bare å installeret programmet på ny. Deretter går du på kontrollpanel - legg til / fjern programmer og avinstallerer etterpå. Da skal i prinsippet det meste av programmet forsvinne.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    73

ok jeg prøver deg jeg på forhånd takk

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine