Siden dere er på Ørlandet, kan dere dra en trøndersk en. :roll:
- "We kick Tore Sporhunds ass!" 8) han er bedriten.. :?
- "THIS GUY IS WELL HUNG"
:roll:
Hei !
Har vært en stund siden sist jeg skrev på dette forumet nå. Men nå trenger jeg deres kreative hjerner igjen
Jeg har kanskje vært såvidt innom det tidligere, men jeg er for øyeblikket i millitæret. Jeg er stasjonert på Ørland Hovedflystasjon som hundefører. I det siste har det vært en del snakk om at vi burde hatt oss en tropps t-skjorte, og dum som jeg var så tok jeg/ fikk jeg det ansvaret. Alt har vel egentlig gått ganske greit helt frem til nå... Mangler et slagord på t-skjorta som er litt tøft, samtidig som det gir en hvis klang.
Slagordet bør helst være på engelsk, og det bør inneholde en slags advarsel. En advarsel som forteller litt om at hunden faktisk kan bite :P
Designet på t-skjorten er egentlig ganske enkel. Det en siluett av et hundehode og en siluett at en soldatshode m/berret.
Jeg vet at dette ikke er noe filmrelatert stoff. Men det er bare foreløbig. Driver og redigerer en film fra en del trening og caser vi har drevet med, og det er meningen at samme slagord skal benyttes i denne filmen.
Håper på hjelp![]()
Siden dere er på Ørlandet, kan dere dra en trøndersk en. :roll:
- "We kick Tore Sporhunds ass!" 8) han er bedriten.. :?
- "THIS GUY IS WELL HUNG"
:roll:
Bokmerker