Joda... Er det bare min pc, eller var det mange blanke sider? Hehe.. Stå på! 8)
Nå har Crystal Production fått en hjemmeside, siden er ikke helt ferdig ennå, men den skal bli bedre, det lover jeg... det viktigste er at den presenterer crystal production...
www.crystal-prod.tk
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Joda... Er det bare min pc, eller var det mange blanke sider? Hehe.. Stå på! 8)
Den var ikke all verden da... Du burde fikse slik at man ikke ser bakgrunnsbildet en og en halv gang :wink:
Heisann.
Dere lager sikkert gode filmer men, den hjemmesiden her var ikke (etter min mening) direkte pen. Fæl bakgrunn, overdreven font, ingen header, banner eller footer. Og siden mangler tema generelt. Mitt tips er å begynne på nytt igjen![]()
og ikke bruke dot.tk domener...
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Det er jo ikke no' direkte gærnt med dot.tk domener da! Man kan ikke forvente at alle har like mye penger til å begynne med! Jeg syns selv at dot.tk domene er en helt grei start! :?
grunnen for at sia er fuckae r fordi vi ikke gadd og starta på noe STORT med en gang... det har ikke noe md hjemmesia åssen vi i crystal er.. så ikke få dårlig inntrykk.. haha..i crystal finnes d 2 sosser, en heavy rocker og en rar person.. haha.. vi har lfere da.. p.s. jeg er en av sossene.. GOOO bekkelaget.. neida.. hehe.. skakke skryte mye ger ass.. sosser har ikke mye og skryta av.. haha..mn snart kommer det en ny film fra oss.. eller snart og snart. den kommer til jul.. skrekk film her.. gled dere
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Bokmerker