Denne har broren min lagde:
Måtte visst slette den! :lol:
Hei![]()
Jeg tenkte at her kunne vi prate om hjemmesider (filmselskap hjemmesider) som man selv har lagd og hvordan man lager en bra hjemmeside...
Det er sikkert flere enn meg som vil vite litt mer om det...![]()
ombies, man. They creep me out.
Denne har broren min lagde:
Måtte visst slette den! :lol:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Hehe! Det var gøy med han terminator når han hadde litt sånn robotansikt! :lol:
Men, hvordan lagde broren din den siden?
Oi... jeg husker ikke hva programmet heter, men det var veldig avansert!
Men du kan lage en fin side på http://www.coolpage.com
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
I starten av nettsiden min, brukte jeg frontpage og en layout der til å lage en enkel side. Gikk fort vekk fra det, og begynte med dreamwaver.
Lastet ned en template fra nettet og gjorde siden om til "min egen", noe som...tja, ikke ble så veldig bra at det gjorde noe.
Etter en stund gikk jeg lei av den templaten, og lastet ned en ny en. Kom så langt som til forsiden, så gadd jeg ikke mer.
Nå i det siste har jeg gitt opp template, og lagde rett å slett en enkel protfolio siden jeg ikke jobber så mye med film, men mer med foto.
Da ble photoshop en enkel favoritt!![]()
ww.ustedalen.com
Er dremwaver bra? Koster det noe eller er det gratis?
Det skrives Dreamweaver, og ja, det koster penger :wink: Nettside
Jeg bruker Dreamweaver til å lage YaddaFilms.com, og jeg synes det funker kjempe bra!
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Okei, takk!
Jeg laster ned templates og putter inn bilde og tekst der jeg vil ha det i Word. Gruelig enkelt. Selv syns jeg ikke siden er så aller verst. Men blir fort rot ut av det...
www.psyxfilms.moo.no
www.ai-prod.moo.no
Jeg jobber med en filmside, faktisk.
Jeg driver på med www.movieworld.moo.no
Jeg har også et forum på denne nye sia som gjerne vil ha medlemmer.
Jeg vil også ha moderatorer der. Kanskje det er noen her som gjerne vil bli moderatorer på filmsia mi?
vh
Andreas F. Storli
Bokmerker