Pearl Harbor er bare patetisk. Åpner med to countryboys som leker i et sprøytefly, og en vet allerede at dette er helter. Made in U.S.A.
Som Matt Stone sier, "Jerry Bruckheimer lager komedier, han vet det bare ikke selv". :wink:
Kanskje dette allerede er en topic? Uansett, den filmen jeg hater mest av alle filmer jeg har sett er Pearl Harbour. At den prøver å utgi seg for et historisk drama er sjokkerende. Jada, Amerika var de stakkars ofrene under andre verdenskrig. De grusomme og ubarmhjertige japanerne som har mindre sjel enn romvesnene i Independence Day gjorde noe utilgivelig. Ikke lenge etter nuka de Hiroshima og Nagasaki men det er det ikke verdt å nevne i filmen. Jeg blir sinna bare jeg tenker på den filmen.
Det finnes selvfølgelig verre filmer teknisk, men hvor skal man egentlig dra den grensa? Verdens verste film teknisk og dramaturgisk er sannsynligvis verdens kjedeligste film også. Pearl Harbour er for meg den verste filmen jeg har sett pga det forvridde budskapet den sender.
Plan 9 From Outer Space er sannsynligvis den DÅRLIGSTE filmen jeg noensinne har sett, men den er jo hysterisk morsom så det teller ikke.
Pearl Harbor er bare patetisk. Åpner med to countryboys som leker i et sprøytefly, og en vet allerede at dette er helter. Made in U.S.A.
Som Matt Stone sier, "Jerry Bruckheimer lager komedier, han vet det bare ikke selv". :wink:
lagte jeg ikke en topic om dette?
men uansett
scary movie 3 = PISS
hmmmm
alle srekk filmene du kan tenka deg om..
freddy 1 , 2, 3, 4, 5, 6, o.s.v o.s.v
freadg den trettende 1 , 2 , 3 , 4 ,5 o.s.v
jason 1 , 2 , 3 , 4, 5,
ARGH
.G , yo
Alle "Spy Kids" filmene, er det eneste jeg kommer på for øyeblikket.
EDIT: Også selvfølgelig Pearl Harbor, helt greie actionscener, men helt totalt fucka up historie og MASSE historiske feil i utstyr og folk.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Fredag Den 13de filmene er jo noe av det feteste som finnesfreadg den trettende 1 , 2 , 3 , 4 ,5 o.s.. Knuser alt av horrorfilmer som har kommet siden 2000 hvertfall. F.D.13de har jo de feteste drapene ever.
Neida, Rodriguez har neppe lagd verdens verste filmer. Husk, det er en barnefilm. En av grunnene til at Rodriguez lagde den, var jo p.g.a. at han hadde egne barn.Alle "Spy Kids" filmene, er det eneste jeg kommer på for øyeblikket
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Nemesis 3
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Som Matt Stone sier, "Jerry Bruckheimer lager komedier, han vet det bare ikke selv".
Å gjenta et negativt ladd sitat om mannen som har lagd The Rock og spilt inn 11,2 milliarder dollar (!!) på filmene sine, det er patetisk. :wink:
..::: Interloop Productions :::...
Kristin Lavransdatter
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Nei, det er det ikke.Opprinnelig postet av dj_zeptor
Den fjerde batman filmen med Batgirl og Arnold. Så den på fredag og syns den er forferdelig dårlig. Og de fleste filmene med Seagal.
Bokmerker