Naboer ligger høyest på listen over norsk film. genial...
tittelen taler for seg SELV :wink: :arrow: :arrow: star wars er abselutt en vinner, men la meg nå se litt bort fra star wars, så sier jeg, tja der untergang er sykt imponerende! men matrix er også sykt imponerende da...
tror vi sier the league of extra oridinery gentleman!!!![]()
går det i samme retning der eller? eler hva?! fortell!!![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Naboer ligger høyest på listen over norsk film. genial...
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Vanskelig spørsmål, har så mange favoritter!
Men en som klart er på topp nå for tiden er "Blood in, Blood Out" A.K.A "Bound by honor" som heter "Blodets bånd" i Norge... Den er sinnsykt bra!
"SNATCH" og "City of God" er også to vinnere....
Min yndlingsfilm er Star Wars: A New Hope, mens den beste filmen jeg har sett er Schindlers Liste!
Best og yndling betyr IKKE det samme for meg!
Jeg tror det er to måter å velge favorittfilm på. Den ene er den jeg har sett mest, den andre er den jeg liker best.
Filmen jeg har sett flest ganger er John Woo's første Hollywoodfilm HARD TARGET.
Filmen jeg liker absolutt best, fordi det er den mest gjennomførte filmen på alle måter, er FIGHT CLUB.
Enig, tror yndlingsfilmen min kanskje er The Hot Chick, Eurotrip eller en annen syk teen-movie, enkelt og greit fordi jeg liker å leOpprinnelig postet av HenrikSolberg
Og slike filmer får meg til å le. Men det finnes også veldig mange bra filmer, som ikke nødvendigvis er de jeg liker å se best, feks The Shawshank Redemption.
Men for noen dager siden så jeg Ondskan, og om det kanskje ikke er yndlingsfilmen min, så er det i alle fall den jeg har fått mest "gledes-kick" av![]()
Jeg må jo seff slenge meg på denne tåpelige tråden...
Og nei, jeg kan ikke bare si en film...
Fight Club
From Dusk Till Dawn
Behin Enemy Lines
Donnie Darko
Back To The Future Trilogy
Termiantor 1 & 2
Men Fight Club er nok på toppen, både i form av beste og yndling og hva enn alt annet man kan tenke seg.
De aller beste filmene som noen gang er lagd er de aller 3 første Star Wars filmene.
Ingen over, ingen ved siden.
Edit: Sorry, glemte å skrive Star Wars i stad.ops:
ww.ustedalen.com
du må for faen alltid komentere alt jeg lager du :?Opprinnelig postet av dahlskebank
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Fight Club
Saving Private Ryan
Schindler's liste
Pixar-filmene
og Star Wars-filmene selvsagt![]()
Bokmerker