Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 36
    Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Standard Hva gjør en reklame bra?

Hei, folkens!
    Tenkte jeg skulle spørre dere om en ting. Jeg så en reklame på tv i dag som jeg syntes var veldig bra. Den var ganske kort, viste produktet på en enkel og grei måte og hadde et humoristisk innslag.

Så er spørsmålet: Hva syns dere en reklame skal inneholde? Hva gjør den bra?

Svar ønskes!

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hei, folkens!
    Tenkte jeg skulle spørre dere om en ting. Jeg så en reklame på tv i dag som jeg syntes var veldig bra. Den var ganske kort, viste produktet på en enkel og grei måte og hadde et humoristisk innslag.

Så er spørsmålet: Hva syns dere en reklame skal inneholde? Hva gjør den bra?

Svar ønskes!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Humor er veldig viktig for at en reklame skal være bra. Reklamer med tørr humor er som regel elendig og kjedelig.
    Reklamen burde ikke være langtrekkende og kjedelig. Liker reklamer der det går unna fort, (spennende klipping) etc.
    Jeg HATER reklamer som går så sakte og kjedelig! (her snakker vi filmsnutter som du ser på mellom programmer, å jeg vil ikke sovne til reklamene så jeg går glipp av programmet, filmen etc. Har faktisk skjedd før da det bare gikk elendige reklamer som varte i 5 minutter, så sovnet jeg (nylig faktisk) (liker svært få reklamer, Jeg HATER svært mange reklamer :twisted
    Reklamen kan ha ett artig poeng, eller et bra utgangspungt! :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Humor er veldig viktig for at en reklame skal være bra. Reklamer med tørr humor er som regel elendig og kjedelig.
    Reklamen burde ikke være langtrekkende og kjedelig. Liker reklamer der det går unna fort, (spennende klipping) etc.
    Jeg HATER reklamer som går så sakte og kjedelig! (her snakker vi filmsnutter som du ser på mellom programmer, å jeg vil ikke sovne til reklamene så jeg går glipp av programmet, filmen etc. Har faktisk skjedd før da det bare gikk elendige reklamer som varte i 5 minutter, så sovnet jeg (nylig faktisk) (liker svært få reklamer, Jeg HATER svært mange reklamer :twisted
    Reklamen kan ha ett artig poeng, eller et bra utgangspungt! :wink:

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hehe, ja, de må ikke være for lange. Blir ikke inntresang nok da. Humor er også veldig viktig for min del ihvertfall :P Det gjør sånn at du vil se den.

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hehe, ja, de må ikke være for lange. Blir ikke inntresang nok da. Humor er også veldig viktig for min del ihvertfall :P Det gjør sånn at du vil se den.

df
    df er offline
    Commander
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Skien
    Svar
    374

jeg synes litt absurd humor er morosomt også.

"Mati, do you wanto party?"
    ttp://www.effektsiden.moo.no/

df
    df er offline
    Commander
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Skien
    Svar
    374

jeg synes litt absurd humor er morosomt også.

"Mati, do you wanto party?"
    ttp://www.effektsiden.moo.no/

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hehe, ja, det kan være bra. Men akkurat den der Didjus reklamen syns jeg suger så jævlig :P

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hehe, ja, det kan være bra. Men akkurat den der Didjus reklamen syns jeg suger så jævlig :P

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •