Indréfilet med bernaisesaus og gratinerte poteter, og ved krisesituasjoner; Grandiosa!![]()
150000 nordmenn spiser grandiosa på julaften, hva spiser du?
Indréfilet med bernaisesaus og gratinerte poteter, og ved krisesituasjoner; Grandiosa!![]()
url]www.myspace.com/superpygme[/url]
julemat smaker møkk, og jula er ikke en "god jul" som folk sier.
mange folk feirer jula uten at de er klar over den virkelige grunnen, jesus fødsel.
jula er en tid hvor mennesker er maksimalt hyklere og dritt.
God Jul =P
fortsatt koselig å gi gave til kjæresten da =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
mat
.G , yo
Liker nå å tenke at vi feirer Blot, som stammer fra vikingetiden, jeg da
Og de kristne kan feire jesu fødsel til de blir grønne i ansiktet, men han ble faktisk født nærmere påske istedet. Men fordi påske tilfeldigvis også var på denne tiden kunne man ikke feire både jul og påske samtidig, så da ble julen flyttet til en festtid som stemte bedre med andre festtider, nærmere bestemt blot og andre tilsvarende tradisjoner som foregikk til samme tid.
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
aldri spist grandiosa i juleaftenbare romjulen da eg var på dataparty, hehe
tja, vi spiser forskjellig - fra kalkun til pinnekjøtt
Slutt å vær så sytete og faktafikserte a folkens! Hvor mange feirer egentlig julen p.g.a. den kristne troen uansett? 8O De aller aller fleste feirer den som en tradisjon. Julen som tradisjon. En hyggelig tid sammen med familie og venner!
Jeg skal spise ribbe på julaften, og poteter, og ingen her kan stoppe meg før det er tomt for mat!!!![]()
Jeg har gledet meg allerede et par uker til julemiddagen jegOg det er lutefisk med grov sennep og bacon. Det er fantastisk
Jeg!!!Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Her i huset går det i pinnekjøtt på julaften! Er vel det som er mest vanlig på vestlandet, eller hvertfall her i haugesund!
Poenget mitt var ikke å rakke ned på kristne, bare så det er sagt altså... Poenget var bare at man ikke må være kristen, eller ha tro i den kristne historien for å feire jul!
Bokmerker