Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Hvilken film?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Standard Hvilken film?

Så en film på et hotell i sommer, men husker ikke hva den heter. Var noen folk som var fanget på en ambasde, og ble hele tiden angrepet. (Hvis jeg husker riktig.) Til slutt prøver de å evakuere hele ambasaden, men da blir bussen de skal rømme i sprengt.

Noen som vet hva denne filmen heter?

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Hvilken film?

Jeg fikk av en eller annen grunn assosiasjoner til München, men det er ikke den du leter etter...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Hvilken film?

Jeg har sett noe lignende en gang. Lurer på om det var med Tom Berenger. Er det ei radioaktiv bombe eller noe sånt i kjelleren?

Internet i Thailand er som vanlig noe dritt og IMDb vil ikke laste. Jeg ser for meg det er noe Tom Berenger-opplegg.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Hvilken film?

Gi meg litt mer informasjon? Hvilken kanal, eller var det på kino? Er det en amerikansk film? Vet du hvilket land filmen handlet om? Kjenner du noen av skuespillere? Husker du noen filmsitat derfra? Hvilken filmsjanger vil du definere den som, action? drama? Er det basert på en sannhistorie?

Jo mer informasjon, jo lettere å finne. Alt du ga meg nå, kunne minne om mange filmer, som feks Beleiring, Munchen, Swordfish, osv...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Standard Hvilken film?

Så den på pay-tv. Husker at forann ambasaden er det en mur, (ambasaden er altså godt bevoktet) og på slutten prøver disse "fiendene" og storme ambasaden..

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

Standard Hvilken film?

kan det være The Siege,, den handlet om noe buss greier.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Hvilken film?

Dette høres mistenkelig mye ut som Second in Command. Spesielt siden akkurat dette skjer i denne filmen. Dog er det litt rart om du ikke husket at Van Damme var med, hvis det faktisk er denne filmen du er ute etter. Er forresten en elendig actionfilm med null selvironi og masser av "denne filmen er skikkelig viktig og alle vi som har laget den er stolte og holder hender i en ring mens vi tilber den". Ikke så ille kanskje, men styr unna denne klassiske Van "karrieren min var over for et tiår siden" Damme-filmen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •