star wars
også gleder jeg meg til TROGT kommer ut og jedi refugee
Filmene jeg gleder meg til:
Sin City
Hele filmen er laget med data untatt skuespillere - også så jeg at traileren er så dødstilig. Farge, effekter og karakterene. Og ikke glem at boken solgte veldig bra.
Star Wars: Revenge of the Sith
Vel, hva mer kan jeg si? Den siste filmen i den nye triologien
A Scanner Darkely
Du må se bildene for å forstå! Og itillegg har Phillip K. Dicks skrevet boken, og andre bøkene ble filmatisert som "Blade Runner", "Total Recal" og "Minority Report".
War of the Worlds
Basert på en bok som er skrevet før første verdenskrig og ble fortalt av en person via radio hvor mange trodde at det var en nyhet-sending. Og ikke minst, Steven Spielberg som regisserer
Hva gleder dere til i dette året? Fortell gjerne hvorfor![]()
star wars
også gleder jeg meg til TROGT kommer ut og jedi refugee
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Ong Bak
Mr. and Mrs. Smith
Batman Begins
Hitchhikers Guide to the Galaxy(så slipper jeg lese resten av bøkene)
Ultra Violet
Skulle ønske jeg kunne glede meg til Doom, men de har jo fucket til hele historien.
Helt klart Star Wars
ww.ustedalen.com
jeg gleder meg til king kong! noen som har dato/måned?
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
hmm, vet ikke helt hva jeg skal føle rundt star wars, men tror nok siste filmen blir knall, selv om jeg syns knights of the old republic spilla nesten har en bedre "setting" i star wars universet en filmene. War of the worlds håper jeg blir skikkelig bra, siden budsjett skal visstnok være skyhøyt. også gleder jeg meg til final fantasy VIII : advent children.
Bandidas - regissert av to nordmenn. Stjerner er med i filmen. Er spent.![]()
14 desember 2005 ifølge av imdb.comOpprinnelig postet av trollet
http://www.imdb.com/title/tt0360717/releaseinfo
Har ikke stor forventing til filmen siden den er bare en ny versjon av en gammel film (som folk den gangen ble imponert på grunn av spesielle effekter). Håper at det er en god story i King Kong-filmen som er verdt å se![]()
Gleder meg til Star Wars jeg, har sikra meg premiere billetter!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Hvordan har du skaffet det når ikke billetter engang er lagt ut for salg?
Bokmerker