Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hvilken Komp?

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Hvilken Komp?

Hvilken av Komprimeringen burde jeg bruke i Premier Pro 1.5 for å få en 900 mb film på rundt 20? jeg bruker den som kalles Broadband 700 kps men nå jeg har komprimert den og kamera beveger seg kommer det sånne streker, åssen får jeg fjernet dem??? er det noe jeg har trykket feil på eller noe??? :?

har ikke akuratt noen problemer på få den under 20 mb, men det med de strekene når kamera beveger seg irriterer meg
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Suggestions

Ikke bruk noe som helst av Adobe sine Encode funksjoner.
    Rendre den ut til standard DV AVI fil.
    Windows Media Encoder er mye bedre å bruke hvis du vil lage .wmv-filer.
    TMPGEnc fungerer særdeles bra skal man gjøre noe om til .mpg-filer. Begge disse programmene har auto funksjon for interlacinga, noe jeg vil anta er grunnen til at du ser masse stygge streker.

Hvis du har både Divx codec og MainConcept sin DV codec kan jeg foreslå VirtualDub(manger link), men der må man sette seg inn i ting for å få bra bilde.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Hvilken Komp?

Er du sikker på at du ikke blandet NTSC og PAL? Hadde slike streker da jeg gjorde det - Ved feil av dem, vil det ikke hjelpe uansett hva komp du velger.

dahlskebank: å, Windows Media Encoder er visst mye bedre, enklere og raskere. Brukte Windows Movie Maker til å eksportere filmene til wmv, grrr, dumme meg, hehe...

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Hvilken Komp?

Hver eneste gang jeg bruker Movie Maker så stopper den på 99%.
    ALDRI har den kommet forbi der. Men NTSC/PAL-feil fører som oftest til større og eklere streker. Hvis ikke jeg tar helt feil.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •