Hei.
Mitt første innlegg. Yeeeeiiiii.......
Jeg lurer på hvor jeg kan laste opp film på internett, så jeg kan vise det fra her.
Takker for alle forslag. Helst gratis.
Mvh
Anders
Hei.
Jeg lurer på hvor jeg kan laste opp film på internett, så jeg kan vise det fra her.
Mvh
Anders
Hei.
Mvh
Anders
Du kan lage deg en gratis hjemmeside. Jeg hadde en på start.no for en periode. Er ikke så veldig god plass, men du får da vist filmene dine![]()
www.youtube.com og sider som ligner har vel en slags uploader trur jeg, men jeg vet ikke om du må ha filmen på egen server eller om den kommer på deres server. Filmen blir da forresten vist offentlig for alle youtube brukere
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Du kan lage deg en gratis hjemmeside. Jeg hadde en på start.no for en periode. Er ikke så veldig god plass, men du får da vist filmene dine![]()
www.youtube.com og sider som ligner har vel en slags uploader trur jeg, men jeg vet ikke om du må ha filmen på egen server eller om den kommer på deres server. Filmen blir da forresten vist offentlig for alle youtube brukere
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Både Youtube og Google Video er alternativ som konverter filene til Flash før dei vert publisert. Andre alternativ som ikkje gjer dette (so vidt eg veit) er Putfile og Photobucket. Alternativt kan du bruke ei fildelingsteneste som Rapidshare, Megaupload eller Yousendit.
Både Youtube og Google Video er alternativ som konverter filene til Flash før dei vert publisert. Andre alternativ som ikkje gjer dette (so vidt eg veit) er Putfile og Photobucket. Alternativt kan du bruke ei fildelingsteneste som Rapidshare, Megaupload eller Yousendit.
Jeg har en hjemmeside på start.no, hvilke program trenger jeg får å få filmen min der ? jeg har brukt Frontpage for å lage hjemmesiden =)Opprinnelig postet av Plecto
ttp://home.no.net/tordtung/ =)
Du trenger et FTP-program. Med det vil du kunne flytte filer fram og tilbake mellom datamaskinen og serveren med hjemmesideplassen omtrent som du flytter filer i Windows explorer. Selv er jeg fornøyd med Core FTP LE, som er gratis og finnes her:
http://www.coreftp.com/download.html
På Dahlskebank kan man vel laste opp filmene sine om ikke jeg tar helt feil?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Home.no kan også brukes til å laste opp filer.
Det bruker jeg for øyeblikket
man who casts no shadow has no soul.
Bokmerker