Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Arne Undheim sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Rogaland, Klepp, Orre
    Svar
    136

Standard I KILL YOU pressemelding

Etter en lang periode med pause i fra "I KILL YOU", startet Ai produksjoner opp produseringen av den nye sesongen i juni/juli.
    Ai har spilt inn en halv episode i løpet av to måneder, noe som viser at gnisten er borte. Derfor har vi bestemt oss for å lage en siste episode, eller film, som skal være slutten på serien. Vi vil slutte av serien fordi vi føler at vi må komme videre i filmproduksjonene vårs og ha mindre, men større prosjekter.
    Filmen av "I KILL YOU" vil hete "I KILL YOU TOO" og ha en lengde på rundt 30 min.
    Siden Ai sliter med inspirasjonen til å lage en ny I KILL YOU, tar vi oss en enda lengre pause og forventer å starte med filmingen etter vårt nyeste prosjekt; Ingenmannsland. Vi håper på å starte med "I KILL YOU TOO" i løpet av november.

Vi beklager til alle seere av serien, og håper de kan kose seg med de to kommende filmene i fra Ai produksjoner.

Ai produksjoner har også i løpet av året 2007-2008 skrevet et manus på rundt 70 sider. Manuset er ikke enda ferdigt, men er i sluttfasen. Vi trenger flere personer til innspillingen til filmen, så viss du bor i Rogaland kan du ta kontakt. Denne storsatsingen med navn "Xenofobia" skal filmes i løpet av sommeren 2009.

mvh
    Arne Undheim
    - Board the windows. Try to hide. They're coming.

Ingenmannsland

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Sv: I KILL YOU pressemelding

Meget trist.
    Jeg så frem til samarbeidsepisoden med Skjegg.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Hvis det blir en sesong to i Seriøse Skjegg, så kan det jo hende jeg kan overtale dem til å gjenopplive Arne og Sjef for en kort innspilling. Men som i IKU, så ble også noe av gnisten til Episode 6 borte, så det er ennå svært usikkert med flere sesonger. Dog brenner jeg for en og en episode, så slik sett burde det ikke være noe problem, men Ep6 blir liksom ikke ferdig på grunn av dette. Gnisten ble vel borte mer av lang innspillingstid enn noe annet dog, så elsken for Skjegg er jo ikke borte. Ja, dette var vel ikke akkurat riktig tråd å snakke om det i...

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Faen! Dette gleda jeg meg til... Men men, håper I KILL YOU TOO kommer da!
    Jeg snakker med Aase på msn, angående "Xenofobia".

Lieutenant Arne Undheim sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Rogaland, Klepp, Orre
    Svar
    136

Tror noe av problemet vi også hadde var at det ble for lang innspillingstid, hadde det ikke gøy nok osv. Er jo enda glad i sjef og TK(The Killer).
    En Seriøse Skjegg episode hadde vært morsom å vært med i!
    - Board the windows. Try to hide. They're coming.

Ingenmannsland

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Så proper fucked som Episode 6 i Seriøse Skjegg er, burde dere slå dere sammen slik at deler av I KILL YOU TOO skrives inn i Episode 6. På den måten må man også se Episode 6 for å få med seg alt som skjer i I KILL YOU TOO. Litt som i Animatrix og det Matrix-spillet.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •