Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Standard Innspilling av Køn3båjs 2

Køn3båjs er en realityserie. Vi lagde 1ern i fjord sommer. Den ble morsom, men det tekniske var på bunn.
    Jeg har derfor et par spørsmål ang. et par ting.
    På køn3båjs 1, etter vi har rendert filmen, blir på en måte filmen dratt utover på steder hvor det er kjappe og brå bevegelser. Hva gjør vi feil?

http://www.laniban.com/film/kon3bajs.wmv

Vi skal forbedre mye på køn3båjs 2. Vi skal også dele det opp i sju episoder. En for hver dag deltagerne skal tilbringe ute i den øde hytten.

Tideligere i vår/vinter lagde vi en liten kortfilm. Den lagde vi mest for å teste ut litt kameravinkler og noe effektsaker. Derfor er ikke historien helt i hundre. Da vi la ut filmen her, fikk vi nesten bare tilbakemeldinger på musikken. Vi kunne også tenkt oss noen tilbakemeldinger på forskjellig av det filmmessige. Hva kan vi gjøre bedre?

http://www.laniban.com/film/bleedingzappa.mpg

Hva mer kan vi gjøre bedre i køn3båjs 2 Return to Nature?

-----------------------------------------
    Lite spørsmål: Når vi driver å komprimerer blir filmene våre alltid så store.
    Bleeding Zappa som er 3,5 min tar nesten 50 mb. Hvordan kan vi komprimere de slik at de bli litt mindre?
    color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

hmm...jeg likte egentlig køn3båjs...
    den var morsom og underholdende...
    men til tider litt kjedelig og det tekniske var ikke
    noe å skryte av....
    så jeg ville forbedret kameraføringen og
    resten av det tekniske....

jaja...

stå på!

gleder meg til å se filmen
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Takk for tilbakemeldingen.
    Har du sett Bleeding Zappa? Som jeg nevnte ovenfor, er det en film vi nylig lagte for å på en måte varme opp til køn3båjs 2. Der er det tekniske en del bedre.

PS: Nå er nesten all soundtracken til filmen/serien laget. Den er hjemmelaget og ble ganske bra.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    167

glede meg til kon3bajs 2
    .G , yo

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Hauesund
    Svar
    149

Ja, nå er jo filmmusikken spilt inn, så nå mangler vi bare innspillingsdatoen. Vi regner med at filmen blir spilt inn i juni en gang. Forhåpentligvis før skolen er ferdig. Manuset skal bli laget imorgen på lørdag
    ww.laniban.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Vi har et hovedmanus fra før av, men nå skal vi lage det litt mer detaljert.

Men kan noen gi tilbakemelding på det jeg egentlig spurte om? Vi trenger gode råd fra folk som har mer peiling enn oss. 8O

Lieutenant
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    87

Tror der bør være litt merr spesifikke. Akkurat hva er det dere vil ha tilbakemelding på?
    Mennesket er født fritt, og overalt er det i lenker."

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2005
    Svar
    12

Sku likt å funne et program som jeg kan komprimere filmene med. (jeg som redigerer laniban filmene). F.eks nyeste filmen vår, Bleeding Zappa II tar 30 mb eller no, og det er bare 3 min med film... (har ikke kompromert den i det hele tatt).

På køn3båjs, i begynnelsen, når skuespillerne hopper forbi kameraet på en trampoline, blir det veldig uklart bilde. Vansklig å forklare akkurat hva som er galt, men alle bør se det med en gang. Vi hadde de samme problemet med filmen Bleeding Zappa II i scenen der kisen i stolen blir skutt.
    Det er når bruker slow motion effekt eller fryser bildet jeg ser det tydeligst, men ellers og.

Hadde vært fint om noen hadde komt med tips til hvordan vi kan fikse dette...
    ttp://www.laniban.com

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Det fins forskjellig - men de fleste her foretrekker TMPEG eller Windows Media Encoder til å komprimere videofilene sine, mens jeg foretrekker Quicktime

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2005
    Svar
    12

Jeg prøvde nettopp å bruke TMPEG, men når jeg skulle se videoklippet jeg hadde komprimert, var det bare svart. Filmen gikk, men det var verken lyd eller bilde... Husker dette skjedde forrige gang jeg prøvde og.
    ttp://www.laniban.com

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •