har ikke mulighet til å komme men dette er ett bra tilltak! bra jobbet! :wink:
Heisann!
Vi er en gjeng ungdommer fra ungdomsarbeidet/klubben LOUD, som er på Levende Ord Bergen hver fredag. Vi har startet opp noe vi kaller Kreativ Sone (ta det heeelt med ro, det er ikke noen halleluja klubb eller noe). Her kan folk med interessene foto/video/grafisk design og mer komme sammen og redigere film og bilder, ta bilder (vi har eget fotostudio), få opplæring innen foto/video/grafisk design og mye mer!
Av utstyr har vi akkurat nå:
1 Power Mac G5
2 Power Mac G4
1 Panasonic DVX-100AE
1 Sony PD-170
Blitser til fotostudio
Lyskastere
Diverse lydutstyr
Programvare:
Mac OS X Tiger
Adobe Creative Suite
Final Cut Pro
Dreamweaver
og en del mer som jeg ikke kommer på i farten! Siden vi akkurat har startet opp så har vi ikke alt som det skal være enda når det gjelder lagringsløsninger og mer, men det vil komme etter hvert som folk kommer og vi ser at det trengs, og selvfølgelig når budsjettet ordner seg.
Så ta en tur bort om, vi har Kreativ Sone hver torsdag, fra klokken 17:00 og utover.
Adresse/veiforklaring
Levende Ord Bibelsenter
Øvre Kråkenes 49,
5152 Bønes
Kart
Når du er på forsiden av bygget, kjør/gå langs venstre siden av bygget til du kommer til en tre-trapp og en spiral-trapp. Gå opp trappen, inn døren og inn nærmeste dør til venstre! Håper på å se deg der!
~Aleksander
har ikke mulighet til å komme men dette er ett bra tilltak! bra jobbet! :wink:
ilm hardt, film stil, film med Panasonic uten tvil!
Flott tiltak ja. Er det for en alderbestemt gruppe eller? Kanskje jeg og lillebroren min kunne ta en tur, han er 12 og jeg 21 år. Bibelgreien skremmer meg litt, hehe. Men er litt nysgjerrig på DVX100AE siden jeg har aldri prøvd det før. Kan godt ta med min Canon XL2 hvis noen vil se litt på...
Ingen bestemt aldersgruppe igrunn, men vi retter oss kanskje mest mot ungdom da. Men som sagt så kan hvem som helst komme. Altså.. det er nok ingen 50 åringer der liksom. Du kan gjerne ta med XL2 kameraet ditt jaDet hadde vært fett å få sett litt på det og
DVX-en sitt batteri er forøvrig gått, men det funker med strøm
Angående "bibelgreien": Det kommer ikke til å komme noen bort til deg og mase om Jesus og Gud med deg. Ingenting å være redd forSom sagt så ligger det ikke noe bak klubben annet enn at det skal være sosialt og at folk som deler interessene kan komme ilag og få inspirasjon og inspirere andre.
Høres spennende ut, ligger bare en litt lang sykkeltur unna meg(eller kanskje jeg får låne bilen til mor)så kommer nok der en torsdag.
Nå har jeg det litt travelt frem til vinterferien men etter det stikker jeg nok innom.![]()
Konge! Dra med dere folk dere tror kan være interesserte!![]()
må innrømme jeg blir endeeel skeptisk når jeg hører at det er levende ord som har regi på dette tiltaket...selv om det ikkje kommer en kar å klapper deg på skulderen og prater om jesus og gud...når jeg tenker Brååthen så grøsser det nedover skuldrene...men for all del, kos dere som skal dit da..![]()
url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]
Det er igrunn ikke Levende Ord som arrangerer dette, det er meg og noen andre fra LOUD, ungdomsklubben til Levende Ord. Riktignok i Levende Ords lokaler, og noe av Levende Ords gamle utstyr som ikke brukes til noe annet lenger, men det ligger som sagt ingenting bak dette annet enn at det skal være sosialt og at folk med disse interessene kan komme sammen. Du kan helt trygt se på det som en helt vanlig klubb. Men hvis du har veldig mye imot å være med noen kristne (som forøvrig er helt normale. jaffal disse som pleier å være der. og det er ikke bare kristne der heller da) så er det vel en annen sakOpprinnelig postet av McLloyd
Men folks, selv om det er på Levende Ord så betyr det ikke at det er noen halleluja klubb. Vi har et fint lokale der med raskt internett, mye utstyr, studio osv. Er ikke det gode nok grunner til å holde til der kanskje?![]()
Bra tiltakHåper dere får samlet en gjeng!
Litt langt å reise for min del, men jeg kan ta en tur innom når jeg er oppe og besøker slektinger![]()
I kveld har vi hatt opplæring i flerkamera produksjon, vi strakk et par triax kabler fra TV-studio og brukte studiokameraer til å øve påBare for så dere vet litt hva vi har tilgang på.
![]()
Bokmerker