Finn en e-post adr. eller et telefon nummer til en filmskaper, be om et intervju, er du heldig, så får du et![]()
Det jeg ville prøvd værtfallLykke til
![]()
Hei i uke 4 skal vi ha yrke og utdannelses prosjekt på skolen (10 klasse), i den sammenheng skal vi intervjue en person med det yrket vi ønsker å få når vi er ferdig utdannede, eneste problemet er at jeg kjenner ingen i filmbransjen, men alikevel vil jeg intervjue en filmskaper. Vet noen av dere hvordan jeg kommer i kontakt med en filmskaper, filmregisør eller en stop-mo animatør?
Mvh
Polarbear
ww.blender3d.no
Finn en e-post adr. eller et telefon nummer til en filmskaper, be om et intervju, er du heldig, så får du et![]()
Det jeg ville prøvd værtfallLykke til
![]()
hakka Production!
ja, men hvor skal jeg finne det?
ww.blender3d.no
Ta kontakt med filmskolene i Oslo, så kan de kanskje finne en person som har tid til deg/dere![]()
Du nevner stop-motion animatør... Ta kontakt med Qvisten Animasjon f.eks.!
Dette spørsmålet ville jeg kanskje postet på filmere.no
Gunleik
hvor bor du?
pga hvis du bor nærme Strømmen kan jeg spørre Truls Rigvår om han gidder å stille opp![]()
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Jeg bor i Oslo, men har bare muligheten til å komme megsteder sporveien kan bringe meg.
Hvem er egentlig Truls Rigvår? er jeg helt uttafor som ikke veit det?
I allefall takk for hjelp og velvilje så langt.
ww.blender3d.no
Truls Rigvår er produsenten i nrk :wink:
han jobber også på Mediefabrikken der jeg går kurs nå
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Hadde jo vert kult, jobber han på marienlyst eller?
ww.blender3d.no
Bokmerker