Går på Star --> Alle programmer --> Tilbehør --> Ledetekst. Så skriv inn "ipconfig"![]()
Trenger IP'en til internetten kan noen fortelle meg hvordan man gjør det??
-På forhånd tak![]()
![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Går på Star --> Alle programmer --> Tilbehør --> Ledetekst. Så skriv inn "ipconfig"![]()
ok
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
http://whatismyip.com/
Mye raskere![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Takk, remi!Den viste ikke jeg om engang!
![]()
Unnskyld at jeg spør, men har denne tråden noe her å gjøre?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Kanskje folk heller vil spørre om noe de lurer på hos et forum de er kjent i. Og ikke finne et forum med personer de ikke i det hele tatt vet hvem er. Hvis noen av adminene / moderatorene vil slette postene, synes jeg egentlig, hvis disse postene ikke hører hjemme i generelt, at de bør lage et eget område for prat om ting som ikke er relatert til film eller filmproduksjon.
Vel, IP-adressen kan være så mangt. Hvis jeg bruker ipconfig som Lalo anbefaler, får jeg vite at min PC's IP-adresse er 169.254.40.55. Bruker jeg i stedet Remis alternativ, altså whatismyip.com, får jeg oppgitt en helt annen adresse: 80.91.33.33. Man kan bli forvirret av mindre, men forklaringen er at PC'en min befinner seg i et nettverk, og innenfor nettverket er IP-adressen den som ipconfig opplyser, og som er forskjellig for hver enkelt PC i nettverket. Adressen overfor omverdenen er den som whatismyip.com oppgir, og den er felles for samtlige PC'ene i nettverket.
Men skal denne tråden få leve, så endre hvertfall tittelen til IPadresse blablabla.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
irriterer meg fortsatt at dere ikke tåler generelle poster i generelt-forumet.. :roll:
Bokmerker