Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    52

Standard IPOD classic 120g , hvordan legge in video?

jeg vurderer å kjøpe en ipod classic 120gigabyte. men jeg lurer på om det er enkelt å legge in video? har skjønt noe om at man må bruke Itunes.. kan man legge in videoklipp i Itunes, å få dem konvertert til rett format, å deretter legge in på Ipoden?

takk for svar!

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Standard Sv: IPOD classic 120g , hvordan legge in video?

Jeg bruker iPod classic 80gb, iTunes til å overføre og Videora ipod converter til å konvertere. Etter du har konvertert, enkelt dra den konverterte filen inn i iTunes og inne der; dra den inn i iPoden. Link: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
    Når du bruker programmet, legger du bare inn filen du vil convertere så velger du hvilken ipod du bruker og da gjør videora alt for deg!
    Mange bruker også noe jeg ikke husker navnet på, men jeg synes videora er mye bedre. Godt, enkelt og det går fort.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    52

TUSEN TAKK! må bare få det konstatert; så man kan legge in EGNE filmer? altså slike man har filmet selv med vanli kamera osv.

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Legg inn hva du vil av filmer på PCen og konverter. Fra kamera går det. Hvis du for eks skal redigere dette kan du jo bare når du ska eksportere, velge mpeg4/mp4 som format og det skal funke på iPoden.

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Det de prøver å si er at det er knotete å legge inn video i forhold til andre mp3-spillere. Enkelte program, om ikke alle, bruker like lang tid på å konvertere en film som det tar å se filmen. Andre mp3-spillere støtter flere formater (Creative sine, f.eks. støtter t.o.m. divX - om jeg husker riktig), og da er det bare å legge dem rett inn uten mer mas. Om jeg var deg ville jeg ha sett hva annet som finnes på markedet. Skjønt, om du absolutt skal ha 160 GB er kanskje iPod et av de bedre alternativene.

Min personlige konklusjon er at det ikke er enkelt å legge inn video på iPod, men at det ikke er annet enn tid å tape. Om du vil, så får du det til. Men hvem kjøper vel en mp3-spiller for å se på film..?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •