Kunne du velgja kva for ein kino billettane kunne brukast i?
Jeg fant et sted på internettet hvor du får to kinobilletter helt gratis når du utfyller et spørreskjema. Det tok litt lang tid, men nå har jeg akkurat fått mine kinobiletter så derfor vil jeg gjerne opplyse dere om det også.
Her er linken til spørreskjemaet
www.catinet.no/drikk
Kunne du velgja kva for ein kino billettane kunne brukast i?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Jææævlig lang spørreundersøkelse! Jesus Christ!
Jeg BØR få den DVDen, hehe![]()
I got it![]()
Etter at jeg valgte yrkegreiene, kom det opp:
Du er utenfor målgruppen..
Så fikk ikke tatt testen!!! :cry:
Åh hjelp! Så sinnsykt mye spørsmål! og en del spesielle :P
og jeg skjønner ikke hvor de får spørsmål som om iste hjelper med å få nye venner eller om jeg føler meg mer romantisk av det.... :P
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
Syns dette høres litt rart ut jeg :? Mulig det bare jeg er som er paranoid, men de spør etter navn, adresse, bosted og telefonnr. Jeg vil ikke ha noe annet enn den dvd-en. Thats it!
Jeg var også litt skeptisk, men gikk inn på hjemmesiden dems en rask tur og de virka greie de. Så nå har jeg tatt testen, tenkte i starten at jeg skulle ta den mange ganger for å få alle DVD-ene, men den var jo så syk lang!
Jeg valgte Saw 2, håper det er den samme DVDn som på bildet for da er det 2 disc Special Edition!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Godt det ikke bare er jeg som er en smule paranoid :P Jeg holder på med testen nå. Fant ut at det gikk fint å ikke skrive inn telefonnr., for det er det verste jeg vet når jeg får telefonselgere i andre enden!Opprinnelig postet av erdnis
Stilig! Hvilke filmer kunne du velge mellom????Opprinnelig postet av erdnis
Bokmerker