Viser resultater 1 til 8 av 8
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    79

Standard "Kompilering mislyktes! Vennligst prøv igjen..."

Jeg har i dag prøvd 3 ganger å brenne en film på en dvd, med Pinnacle Studio, 12 plus.
    Hver gang når den er nesten helt ferdig stopper det og jeg får meldingen "Kompilering mislyktes! Vennligst prøv igjen..."

Dette er forbanna irriterende særlig siden det tar litt mer enn to timer før den meldingen kommer opp, bruker så lang tid på å vente, også kommer den meldingen og all tiden er kastet rett i do.

Er det noe med innstillingene som kan være feil, eller hva kan mest sannsynlig være feil.
    Under valget for "Videokvalitet/discbruk" har jeg alt prøvd "Automatisk" to ganger og ett annet alternativ en gang, uten at det funket. Så hva må jeg gjøre. Er krise, filmen skulle vært ferdig innen i kveld! PLEASE, HJELP :-[
    vh
    Andreas Flatås Storli

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    73

Standard Sv: "Kompilering mislyktes! Vennligst prøv igjen..."

Prøv å eksporter filmen på nytt. Kan være at Pinnacle ikke tar formatet den er eksportert i? Du har sjekket at det ikke er noen feil i filmfilen?

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    79

Sitat Opprinnelig postet av hrisebro Vis post
    Prøv å eksporter filmen på nytt. Kan være at Pinnacle ikke tar formatet den er eksportert i? Du har sjekket at det ikke er noen feil i filmfilen?
    Hva mener du med eksporter filmen på nytt? (Sorry, har ikke så bra ordforhold)

Hvilken feil skulle eventuelt være med filmfilen(e)?
    vh
    Andreas Flatås Storli

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Prøv å eksportere filmen, importere filmen som ny fil, brenne igjen? Eller bruke et annet program til brenning. Stor sjans for at det er pinnacle som tuller igjen.
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    79

Sitat Opprinnelig postet av oletheking Vis post
    Prøv å eksportere filmen, importere filmen som ny fil, brenne igjen? Eller bruke et annet program til brenning. Stor sjans for at det er pinnacle som tuller igjen.
    Mener du at jeg skal redigere opp igjen alt fra bånn. Da blir jeg i hvertfall aldri ferdig til klokken 12 i natt.

Eller skal jeg bare kopiere det jeg har redigert til et "Nytt" pinnacle prosjekt? Skjønte ikke helt hva du mente med importer filmen som ny fil ;P
    vh
    Andreas Flatås Storli

Lieutenant Commander Mario sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rakkestad
    Svar
    194

Exporter betyr at du skal lagre hele den ferdige redigerte filmen på datan din. Vet du åssen du gjør det? Jeg husker ikke helt hvor det er, hvor jeg brukte Studio 9 for 4 år siden. Exporter i AVI fil f.eks. OletheKing mener at du skal lagre den ferdige redigerte filmen på datan din, så deretter hente inn den i Studio i et nytt prosjekt ( ta "import fil" et sted i programmet) Så går du over i DVD funksjonen og BRENNER. Hehe. Jeg vet ikke helt hva slags problem du har. Jeg vet ikke filmfil du har filmet i og redigert i og lignende..
    Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.

Hjemmeside: http://ostbymedia.no/

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Export>Som AVI > nytt prosjekt > Importer avi filen > BRENN
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    79

Problemet er endelig løst.
    Det jeg gjorde var bare å merke av alt i det prosjektet jeg hadde redigert, kopiere det og lime det inn i et nytt Pinnacle-prosjekt også "brenn".

Hvorfor dette funket vet jeg sannerlig ikke, men det funka i hvertfall Takk alle som har kommet med tips og råd
    vh
    Andreas Flatås Storli

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •