kjempegod ide... Skulle ønske jeg hadde kamera...
det hadde vært utrolig gøy....
kan jo bare ta et tema også, folk tolker det forskjellig allikevel.. :lol:
hva med en konkurranse hvor alle får et manus eller en handling så er det om å gjøre å lage den beste filmen basert på det manuset/ideen?
kjempegod ide... Skulle ønske jeg hadde kamera...
det hadde vært utrolig gøy....
kan jo bare ta et tema også, folk tolker det forskjellig allikevel.. :lol:
Tema er vel ganske så oppbrukt etter marathonet, som da gikk rett i dass. Det beste hadde vært at man fikk en ide man må lage en film ut av. Da kan man finne på litt selv også.
Eller hva sier folket?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
det er best med tema eller et ord man skal lage fra, for da kan man tolke det som man vil, og lage den type filmen man vil. hadde vært fett om vi ev. hadde gått videre med zombie-fest ideen..
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Uten å avsløre for mye kan jeg si at vi i Administrasjonen er igang med å planlegge en ny konkurranse. Dere får bare følge med fremover og se hva som skjer![]()
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
høres bra ut. når får vi vite hva det er?
Håper de går for zombie-greia.
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Opprinnelig postet av Chandler
Kjempe flott!![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Dette virker spennende! Gleder meg til å høre hva det blir!
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Veldig spennende! Ser fram til å vinne, hva nå enn konkurransen kommer til å gå ut på 8) Håper den har noe med film å gjøre da :wink: hehe.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Bokmerker