Ingen som vet noe? Det blir vel bare prøving og feiling da... Kjipt, igrunn. Hehe
Heisann,
Jeg lurer på om noen vet om det finnes noe slags kurs i flerkameraregi på kveldstid/ i helgene her i Bergen? Har veldig lyst til å lære mer om dette...
Aleks
Ingen som vet noe? Det blir vel bare prøving og feiling da... Kjipt, igrunn. Hehe
jeg vet ikke, men hva vil/trenger du å lære med flerkamera regi ?
Som med alt så finnes det vel også basic regler innen flerkameraregi. Selv om jeg kunne gjort en grei jobb som producer så er det greit å vite litt mer eksakt om det, når man klipper til ditt og datt osv. I tillegg så har jeg ikke så mange sjangser til å prøve meg frem innen dette. Kjekt å ha på CV'en er det også.![]()
Det finnes vel kurs for dette, men spør du meg så er det beste learning by doing i dette tilfellet... Hør om folk trenger kameramenn til mindre produksjoner så får du opplæring og tips underveis, du begynner kanskje som "kabeldrager" de første gangene, men mye å lære der og![]()
Jeg har jobbet en del som flerkamerafotograf så det er ingen problem, hehe. Greien er at man er ikke så veldig mye i buss/studio og ser på mens man filmer.Opprinnelig postet av KUDi
Bokmerker