Viser resultater 1 til 7 av 7
    Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Standard Kva er storste/morsomste tabe du har gjort i ´felten´

Halo ijen

Kva er storste/morsomste flauseste komiske osv flause tabe du har gjort i ´felten´,med dit kamera!!1!!!!

her er et trå som du kna fyle in ka det morsomste tabe du har jort i felt arbeie å på opdrag . rysse revyer mm.

Glemmt og ta in kaset i camerat ditt før optak, glemt å sete på lyd og kamera. glemet å og/eler sølt cola på camera-et!111! valge er dit. kom me morsome historier MEN sanne historier!!??

Nogle selv-oplevelser.:
    1.En annn gang jeg glmte for meg, at ta og medbringe remmet til camera

2.Personli en gong, jeg var ute, å filmet på en montage film der får en fesstihval om somrn, så ret foran linnsa (PÅ OPPTAK) kom der en mand og nølte fåran kamra (is i hånden) og gæt som han gik fort unna!!!!. å vi lo. jeg holt på, at knæge i hundrede biter.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

blir jo bare jævlig irritert når det ikke går ann å enten skrive korrekt bokmål eller korrekt nynorsk.. Hælvete da!

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Du skriver jo ikke 100% korrekt selv heller... Når det gjelder Ekksplotsjon Bang Studios, virker det opplagt at han skriver så elendig bare for å irritere folk. De fleste gidder vel ikke lenger lese det han skriver overhodet. Iallfall gjør ikke jeg det.

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Hva er meningen med den tråden her?
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Sitat Opprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
    Kva er storste/morsomste flauseste komiske osv flause tabe du har gjort i ´felten´,med dit kamera!!1!!!!

her er et trå som du kna fyle in ka det morsomste tabe du har jort i felt arbeie å på opdrag . rysse revyer mm.
    Jo Hær skallt du høgre :;

En ganng sto´eg der me Linnse Dexle på å sjønnte ing´n ting (nul å nikx) i flerre sekun att de va svarrt på hele Billede Før att eg får sto att de måte taes av får ann linns´n.. !?!

Ike særly tabe kann dy tengke deg!!? (irr o ny( ops:

Sitat Opprinnelig postet av Rocambole
    Når det gjelder Ekksplotsjon Bang Studios, virker det opplagt at han skriver så elendig bare for å irritere folk. De fleste gidder vel ikke lenger lese det han skriver overhodet. Iallfall gjør ikke jeg det.

Et av de viktigste incentiver til Kunst er å irritere og provosere publikum.

Bare spør Peter Greenaway. Eller Luis Buñuel. Eller Tsai Ming-liang.

Ettersom film er kunst (vi bør i det minste aspirere til), og dette er et amatørfilm-forum, burde man respektere og lytte til de som innehar en høyere forståelse (Ekksplotsjon Bang Studios).

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Sitat Opprinnelig postet av nilsjnesse
    Ettersom film er kunst (vi bør i det minste aspirere til), og dette er et amatørfilm-forum, burde man respektere og lytte til de som innehar en høyere forståelse (Ekksplotsjon Bang Studios).
    Hør, Hør!
    :lol:
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Se om folk kan komme ontopic igjen..

Min største tabbe:

Recorda mellom scenene istedet for inne i scenen..

ops:
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •