oppe i høyre hjørnet kan man redigere og slette postene sine. slett den ene du :wink:
moderator: Slettet det andre topicet....
Hvis dere har SETT denne filmen som heter Agent Bakstikkstuen
Bare søk eter "agent"
Så ser dere at de har tatt i fra Jams Bond sin intro
mitt spørsmål er!
hvordan Klarer man og klippe vekk James Bond Og lime inn egen film...
Må man laste noe ned???
eg hadde vert veldig glad om noen hadde fortalt meg hvordan man gjør det!!!!!
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
oppe i høyre hjørnet kan man redigere og slette postene sine. slett den ene du :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Har ikke sett filmen, men regner med at man ikke skal klippe bort noe som helts, men heller lage den fra scratch, tror det er gjort i premiere foresten.Opprinnelig postet av datselguf2
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
viss du søker etter agent i nedlastniger så finner du filmen!!!
VR-V1E HDV
HDVlight
Opprinnelig postet av datselguf2
Men det har jo ingen ting med saken å gjøre :roll:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Kva program har du frå før? Vil gjere det litt lettere å svare...
Sirkelen som agenten er inne i forandrer jo ikke størelse så man kan vel dekke over med en blå sirkel og så legge på sit eget klipp
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Men sirkelen beveger seg om jeg ikke husker feil så da må du eventuelt legge på motion, og det er det jeg tror de gjordfe i agent bakkstikstuen fordi du ser at i kantene henger det litt igjen om jeg ikke husker feil!Opprinnelig postet av df
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
eg har premiere pro 7 og pinnacle 9
VR-V1E HDV
HDVlight
I Premiere Pro kan du gjere slik:
1. Lag ein ny sekvens (A), plasser Bond-introen i denne.
2. Lag ein kvit sirkel, t.d. i Titleren.
3. Lag ein ny sekvens(B), plasser både den kvite sirkelen og Bond-introen i denne sekvensen.
4. Keyframe posisjonen til sirkelen slik at den akkurat dekker munningen av pistolen (der du/Bond visest).
5. Slett bond-introen frå sekvens B.
6. Dra sekvens B inn i sekvens A, i eit videospor rett over Bond-introen.
7. Importer klippet av deg sjølv og plasser det i sekvens A i eit videospor rett over sekvens B og Bond-introen.
8. Video Effects --> Keying --> Track Matte. Plasser denne effekten på klippet av deg sjølv.
9. I Effect Controls, velg det videosporet der den kvite sirkelen (Sekvens B) ligg, som Matte.
Ferdig.
Om du må endre posisjonen/storleiken på klippet av deg sjølv, må du i tillegg:
8. Legg klippet av deg sjølv i ein ny sekvens (C).
9. Endre på posisjon osb. med Motion-filteret.
10. Dra sekvens C inn i Sekvens A, og legg Track Matte-effekten til denne sekvensen.
P.S. Om sekvensen med den kvite sirkelen ligger i eit videospor over klippet av deg sjølv, kan det vere du må disable klippet: Høgreklikk på klippet i tidslinja, og hak av "Enable".
Om du ikkje får det til, spør igjen, eller sjå gjennom denne tutorialen for tips om å bruke trackmattes.
Bokmerker