Det er mange her på forumet som har server. Hvis du venter litt så er det sikkert noen som tilbyr deg litt plass.
Hei, kan noen hjelpe meg. jeg har ingen anelse om hvordan ma legger filmer ut på nettet. filmen er bortimot 450 mb stor og jeg har veldig lyst til å legge den ut. noen som kan hjelpe meg med en nokså letvint måre???
Takk![]()
Det er mange her på forumet som har server. Hvis du venter litt så er det sikkert noen som tilbyr deg litt plass.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
den burde vel kanskje kunne komprimeres litt? Hvor lang er den?
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
22 min 12 sek
Tror nok du kan kutte ned til halvparten av størrelsen på den fila, og fortsatt ha god kvalitet.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
okey. Da bør du vel kanskje kunne få den ned i halve størrelsen i alle fall, men nå er ikke jeg noen proff på dette området, og kan heller ikke fortelle deg hvordan du får til det.
Men hvis filmen skal være for at folk skal få laste den ned og se på, så er 450 mb ganske mye for 22 min. med film, med tanke på at man får en halvannen time lang film inn i en 700 mb divx-rip. Men, jeg vet ikke sikkert, det kommer sikkert no glupe svar her snart.
*edit*
Der var noen før meg ja :P
key, forstår dere ikke hva jeg mener, vennligst si ifra!
Bokmerker