Hva med adobe illustrator??
Vet at dette ikke passer så godt inn her, men jeg vet ikke om så mange plasser å spørre så jeg spørr nå like godt her
jeg og noen andre driver altså på med en ungdomsbedrift på skolen, og vi har en logo som vi trenger å ha inn på pc. Og siden denne ble tegna for hånd og orginal tegningen er forsvunnet :S så er alt vi har av den igjen bilde av den på t-skjorter, derfor tok jeg et bilde av den på t-skjorten.
Det jeg lurer på er om det er noen her som er litt flinke til å tegne på pc, og kunne fått tegnet inn denne logoen på pc
her er bildet: trykk her
Tegn i så stor format så mulig eller som du gidder, da denne logoen skal fungere som stor og liten. Og om dere gidder hadde det vert kjempe fint om det ble laget en svart hvit og en med farger. Er du ekstra kreativ kunne du kanskje fikset hendene litt så de faktisk holder brettet med kaken på litt mer
all hjelp mottas med takk takk
send gjerne en pm om du gidder dette
EDIT: dette kan jeg gjøre fint selv, men om du har ekstra tid til overs kan du legge til navnet på bedriften under logoen og, bedriften heter altså "kakepatruljen" :S og skriften må være tydelig og godt leselig på litt avstand, altså ikke for mye dilldall![]()
Hva med adobe illustrator??
Jeg vil anbefale at dere bruker Adobe Illustrator til å lage bildet i vektor. Men jeg tror ikke at noen "flinke" vil gjøre det gratis. Du får kanskje spørre en skole med medialinje, eller en nybegynner.
www.freakforum.nu eller www.storedyret.com har mange flinke grafikere, men jeg tror ingen av dem jobber gratis. Så elevbedriften din bør nok betale litt for å få kvalitet.
Du kan jo prøve å scanne den, så live trace for å vektorisere i illustrator.
Trykket dere opp t-skjortene selv, eller fikk dere et firma til å gjøre det?
Hvis det er et firma, så kansje de har en kopi av tegningen?
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Bokmerker