Jeg bruker After effect, har også brukt 3ds max, men det er kanskje ikke nødvendig.
Jeg tror de fleste her innebruker After effect.
Kan noen fortele hvordan man lager en egen logo til filmselskapet sitt
eg har jo bare teina et på paint, men hvordan ka man lage noen som
er anmirte logoer??
Må man ha ett egent programm eller noe???
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Jeg bruker After effect, har også brukt 3ds max, men det er kanskje ikke nødvendig.
Jeg tror de fleste her innebruker After effect.
leip politiker til Seagal - "You can't take that to the bank".
Steven seagal - I'll take you to the bank, the blood-bank.
Verdensbeste filmreplikk, eller hva?
Du kan bruke ulead cool 3d (30 dagers trail)
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Det kommer jo an på hvordan du vil animere logoen. Premiere kan flytte på ting. After Effects har enda flere muligheter. Hvis du vil ha 3D-logo, er det best å bruke et 3d-program.
Som sagt, det kommer an på hvordan du vil animere logoen.
jeg hadde ikke muligheten til å lage en animert logo selv. men Remi gjorde det for meg. og den ble kjempe flott.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Jeg har lagd logoer med både animation:master, pinncalce 8,particcle illosion, mest med adobe after effects, også en del med premiere pro, photoshop, blender 3D, cinema 4D, macromedia flash MX 2004 proffesional og paint (faktisk, med å tegne en og en tegning å sette de sammen etterpå til en animasjon!).
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
ja, vi må ikke glemme photoshop og illustrator, de fungerer utmerket
Opprinnelig postet av KUDi
Har aldri prøvd illustrator, er det ikke ett webdesign program? ikke, i så fall hva går det ut på? :P
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Vektor-basert teikneprogram viss eg ikkje tek heilt feil.Opprinnelig postet av Remi
Korrekt... Et kraftig verktøy dersom en kan bruke det...
Bokmerker