Vis meningsmålingsresultat: LOST får terningkast # av meg:

Velgere
40. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • terningkast en (dårligs aka blæh og drit)

2 5.00%
  • terningkast to

2 5.00%
  • terningkast tre

2 5.00%
  • terningkast fire

4 10.00%
  • terningkast fem

14 35.00%
  • og sist men ikke minst terningkast seks (jippi best aka bedre en tjuefire: wee)

16 40.00%
Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 38
    Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard LOST hvilket terningkast?

hvilket terning kast vil du gi lost+ og hvorfor?

Redigert av Chandler:

Fikset feilstaving i tittelen. Irriterte meg grønn

Redigert av Remi:
    Omg hvorfår 8O Bringer tilbake gode minner om da jeg fremdeles skrev hvorfår :P Hehe.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Jeg ga den en femmer... Jeg synes det er en bra serie, men jeg mener ikke den slår hverken de første to sesongene av 24 eller Band of Brothers som jeg holder som to klare 6'ere! Men en meget bra serie!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

hmm jeg tror jeg akter å se flere serier av lost før jeg sier om den slår tjuefire, hmm usikkert :? tjuefire er jo liksom så inmari bra da :P
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    56

Jeg har sett 16 episoder av Lost og gir den ternigkast 5....
    Om den slår Band Of Brothers eller 24 kommer an på hva man sammelikner synes jeg. Også er det jo ganske forskjellig hva folk liker ved en serie.
    Men selv så mener jeg at "Lost" og "Band Of Brothers" er de beste seriene hittil...

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Hvorfor kunne man ikke benyttet seg av den tråden som er til Lost allerede? Synes det er unødvendig å opprette tråder i hytt og pine.

Anyway, synes lost fortjener en femmer, selv om den ikke klarer å holde på spenningen like mye i de siste episodene jeg har sett. (har sett 1-16)

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Jeg ga den en femmer... Jeg synes det er en bra serie, men jeg mener ikke den slår hverken de første to sesongene av 24 eller Band of Brothers som jeg holder som to klare 6'ere! Men en meget bra serie!
    Hehe, 24 er jo egentlig elendig, men likevel sinnsykt bra.. Er liksom avhengihetsdannende. :lol:
    Sånn at du bare MÅ se slutten.
    Men ingenting kan slå band of brothers. :P
    ww.ustedalen.com

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Fikk veldig lyst til å dra i gang litt diskusjon om lost igjen her. Er det bare jeg som synes at lost har tapt seg enormt mye? Serien har faktisk blitt utrolig kjedelig, ikke at jeg noen gang har vært helt lost selv, så syntes jeg faktisk den var spennende før. Nå har vi jo ikke vært vitne til så mange episoder av den nye sesongen, men det virker som om den kun kommer til å bygge på alle spørsmålene og forventningene vi fikk fra den første. For å nevne en annen ting, så begynner jeg å bli grundig lei av folk som snakker så forskrekket om "the others", som er noe av det mest skuffende med hele serien. Hvorfor ikke komme opp med et litt mer originalt navn på disse andre folka?

Regien er jo som vi (alle?) vet, imponerende. Men i mine øyne begynner den å bli ensformig. Jeg blir trøtt i øynene av den nå faktisk. Jeg er mektig redd for at lost kommer til å ende opp i en suppe av uløste spørsmål og gåter som vi for alltid kommer til å gruble over. Hva skal skje videre? Jeg ser ikke hva det neste store spørsmålet dreier seg om, finne ut hvem "the others" er? Det virker bare ikke engasjerende på meg...

Jeg vet jeg kommer til å bli hatet for dette innlegget, men jeg må ut med min mening allikevel.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Jeg er faktisk ganske enig i at LOST har tapt seg ganske mye. Men jeg klarer ikke å la være å se på det uansett. Jeg bare MÅ få svar på alle spørsmålene osv. Det er jo ganske så spennende, Men som sagt. Det har tapt seg mye. Men uansett, terningkast 5!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Kyrre
    Guest

En overdimensjonert, overnaturlig, overklisjèrt mysterie med de vanlige grandiosa ingridiensene. Terningkast 3.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Hadde jeg hatt ordforrådet ditt Kyrre, så skulle jeg klaget så mye over lost og alle andre skitserier at det hadde luktet brent av dette forumet. Kunne ikke sagt det bedre selv, er så enig med deg.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •