Går jo ann å sende mail til han som selger det og spørre om det samme.
Har dere kjøpt Mengaloth på DVD? http://www.mengaloth.com/ ... Er det brent, kopiert DVD eller støpt som en vanlig DVD?
Går jo ann å sende mail til han som selger det og spørre om det samme.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Hadde aldri hørt om mengaloth før jeg dro inn på hjemmesiden dems å leste om prosjektet.. Dette er stooor inspirasjon og rååå MAT for oss amatørfilmskapere!!
=) :lol:
url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]
THX,
Ja, det går an. Skal gjøre det, men egentlig hadde jeg lyst å vite hvordan filmen ble mottat.
Har betalt for den, men har enda ikke mottat den. Ettersom jeg forstår har de fått et selskap til å trykke opp dvd'ene, noe som nok tilsvarer "støpt som vanlig dvd".
Jeg er selv stor fan av prosjektet og er en av de få som har sett den på kino.
Hvis du ikke har sett den er det definitivt noe å bruke penger på.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
DVDen er "ordentlig", like fin som de du kjøper i butikken! Filmen hakket og litt sånn, men jeg tror nok at det bare er min DVD-spiller for på pcen virket den fint!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Har sett traileren til denne filmen... snakker om kvalitet!
Men vet noen hvordan denne filmen har kommet så langt som den har kommet? Det er en amatørfilm, men den har gått på kino og blir utgitt på dvd til salgs? Er den ikke da litt profesjonell (i og med at de tjener penger på den)?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
erdnis
har sendt mail nå til Mengaloth.com ... spørsmålet er viktig bare fordi jeg har problemer å spille av DVD+R plater.
Semi pro?? er det ikke det? Dere som har greie på det.Opprinnelig postet av Plecto
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Jo, er jo litt profesjonell da...Opprinnelig postet av Plecto
Samme "regla" som med Domino... Eneste forskjellen var at den DVD'en ble brent på "hjemmemåten"...
Bokmerker