Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 21
    Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Mindre og mindre filmproduksjon!

Ja, seriøst. Det er ingen her som liker filmproduksjon. Etter at jeg begynte på ny skole så har det blitt mindre og mindre filmproduksjon.
    Jeg skriver på Odegaard Studio sine nettsider at jeg har nye filmproduksjoner på gang, men hvem lurer jeg? Hvem skal jeg få med? Her blir man jo mobba viss mann har interesser som er "uten om det vannlige".

Nei fysj, jeg føler ikke får å pengsjonere meg og legge filmproduksjonen på hylla. Gud som jeg hater denne skolen i folhold til den gamle...
    Det som gjorde at jeg var "populer" på den gamle skolen, var nettop at jeg lagde kule filmsnutter.
    En ting jeg har tenkt på er å satse litt på animasjonsfilm. Ja, jeg har bestilt Martin Hash' Animation:master, men jeg savner å jobbe ute i "felten".
    Dere har sikkert lagd merke til at aktiviteten min falmer også, vel, dere skjønner resten.

Noen tips til HVA jeg kan gjøre? Dette er en post skrivd i desperasjon og depresjon. Ikke flame meg for dette.
    Filmproduksjon er mitt liv; I'm nothing whitout it.

Og ikke si ting som "omg slå av dataen og få deg ett liv", det hjelper meg virkelig ikke.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Horten
    Svar
    171

Her jeg bor er det for det første ingen som driver med filmproduksjon annet en noe smått useriøst. Og for det andre blir man bare kalt "Viggo" og " se på han a, tror han lager film" så skjønner godt hvordan det er , for her er det akkurat det samme!

Hater det, kan de ikke respektere at andre faktisk ikke liker det de gjør , at noen tør å gjøre noe annet en fotball,håndball,korps,treningsstudio,jogge osv?!

Er så lei av det!
    I dream for a living"
    -Steven Spielberg

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Endelig en som skjønner hvordan det er :cry:
    This Sucks.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

-Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    stavanger
    Svar
    176

ok no offence, men skal man drive med det andre syns man skal drive med, eller hva man faktisk vil drive med selv? :P

jeg hadde ingen venner som drev med film, og kjente ingen som jobbet med det. så kom jeg inn på den europeiske filmhøyskolen i danmark( www.efc.dk), og så, ett år etter arbeider jeg i bransjen.

keep going strong sier jeg bare!

quote fra en film, husker ikke hvilken:

you guys point at me because i'm different, I point at you because you're all the same.

sånn, det var dagens propaganda fra meg.
    etter run through the jungle

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Hehe, tror nok ikke det blir løsningen for meg på ett par år..

-Garry Newman.

Commander
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Machine of Oslo
    Svar
    331

you guys point at me because i'm different, I point at you because you're all the same.
    Fantastisk quote!

Drit i alle, Remi!
    But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Sitat Opprinnelig postet av andy
    you guys point at me because i'm different, I point at you because you're all the same
    Genial! :wink:
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Her hos meg er det bare jeg(på min alder) som driver med film.. Jeg har ikke blitt mobba eller noe. Men så er jo bygda her ganske liten og alle kjenner alle så..

Drit i hva andre mener, gjør det du vil, og det du brenner for :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Horten
    Svar
    171

Jeg kommer til å stå på uansett. Og jo mer motstand de gir meg , jo mer kick ass filmer slår jeg tilbake med! Yes det føltes godt!

Gjør det samme Remi!
    I dream for a living"
    -Steven Spielberg

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Jeg føler faktisk at vi i Yadda Films får veldig god støtte rundt om i distriktet her, og vi har jo også fått en del medlemmer etter hvert. Men jeg skjønner at det kan være vanskelig. Bare stå på, Remi! Og alle dere andre som kanskje føler dere litt alene også. Når dere står der som virkelig gode og kjente Hollywood Directors eller whatever, så kan dere bare le av de som lo av dere en gang i tida, de som bare ender opp bak disken i en eller annen matbutikk. Stå på!

Håper det var et snev av logikk i det jeg nettop sa, begynner å bli seint :wink:
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •