Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Motto/slagord

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Motto/slagord

[spoiler]hadde utrolig teit motto ifølge av de fleste - dermed blir det stengt[/spoiler]

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Standard Motto/slagord

Vel, har vel aldri engang vurdert tanken på å ha noe motto... :roll:

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    122

Standard Motto/slagord

Jeg skal være ærlig og konsis:

Forferdelig.

To årsaker:
    1) Slagordet er for platt, det er bare ord, de mangler slaget! Hvis man ikke har et skikkelig bra slagord, mener jeg man er bedre tjent uten.
    2) Det gir ingen mening. Det er ingenting som heter å "binde farger", så det blir bare babbel.

Tanken er god, for all del, men tenk litt over punktene over. Du klarer nok å lage et bedre slagord enn dette.
    Jeg ønsker ikke demotivere, jeg vil bare være ærlig - håper du setter pris på det.

Stå på!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Motto/slagord

han ba ikke om tilbakemelding på slagordet da
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    122

Standard Motto/slagord

Hmm, var litt rask der ja. Reagerte med en gang jeg hadde lest forklaringen på slagordet. De fleste vil jo gjerne ha feedback på ting her.

Men jeg tror jeg lar posten stå alikevel jeg. Uansett er det jo en reaksjon han kan spille på :-)

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Motto/slagord

Jeg vet ikek hva noe slikt kalles - er det ikke slagord, heter det noe annet (motto kanskje?)

Jeg liker mitt, så du liker det ikke, er det greit. Jeg har ikke et bedre ord enn "binde" (så kom gjerne med forslag).

Og det har faktisk Triangle Studio å gjøre for alle filmene skal enten legges på nett eller på dvd hvor de er RGB, så er fargene viktige. Det er da ikke bare meningløs babbel?

Det jeg kommer på nå, bruker jeg - finner jeg på noe bedre, vil jeg bruke jeg det

Men har dere ikke noe, så glem tråden :P La den dø istedet for å kritisere mitt motto

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Motto/slagord

Melwasul! Var inne på siden din nå! Hvordan klarer du å unngå bruk av horisontal scroller i iframen din? Bruker iframe selv, men klarer ikke å unngå at den horisontale scrolleren kommer!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Motto/slagord

Sitat Opprinnelig postet av HenrikSolberg
    Melwasul! Var inne på siden din nå! Hvordan klarer du å unngå bruk av horisontal scroller i iframen din? Bruker iframe selv, men klarer ikke å unngå at den horisontale scrolleren kommer!
    Finner ikke problemet hos websiden. Men skal du unngå, må du ikke ha bredere bilde eller box/tabell på sidene i iframe, enn hovedsiden.

Feks du har justert iframe på 600 pixels bred, må du ikke ha noe bilde/tabell mer enn 600, ellers får du horisontal scroller. Bruk gjerne under 580 eller noe.

Om jeg oppfattet feil, kan du vise meg siden der du har problemet?

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Motto/slagord

Nei du har oppfattet problemet riktig! Men problemet er at jeg har en ramme som er mindre enn bredden til iframen! Jeg trodde det var problemet først jeg også, men det er ikke derfor. Skal sjekke det litt næmere senere i kveld men!

Du kan se problemet hvis du går inn på nettsiden min og velger f.eks. nyheter eller les tilbakemeldinger.

Problemet oppstår dog ikke i alle versjoner av windows. Ikke i Windows 2000 Professional f.eks. Men i alle versjoner jeg har prøvd av XP har jeg problemet!

EDIT: Iframen min er 349 px bred. Selv om jeg velger tabellen til siden som skal være i iframe til 250 pixel bred så får jeg problemet!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Motto/slagord

Nå ser jeg - men vet ikke riktig hva er feil der. Tabellen i tilbakemelding, kanskje du kunne prøve å bytte pixels til 90% eller noe?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •