Jeg kan ikke fordra trance og techno, og føler jeg har lov til det. Hører mye på filmmusikk. Billy Joel er også en av favorittene! Stor, stor artist!
hvilken musikk type/sjanger liker dere?
personlig liker jeg veldig godt metal, for de som kjenner til sjangeren, liker jeg best power, prog og speed metal. favoritt bandet mitt nå for tiden er de norske Windir, som spiller norsk black metal, inspirert av gammel norsk folkemusikk, for også ikke å nevne at de synger på gammelnorsk. mange personer tenker på metal som bare "wræææl" og "døøøø", men jeg kan love at et er mye mer en det.
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Jeg kan ikke fordra trance og techno, og føler jeg har lov til det. Hører mye på filmmusikk. Billy Joel er også en av favorittene! Stor, stor artist!
den kan jeg slenge meg påOpprinnelig postet av HenrikSolberg
Er enig der. Men jeg er også veldig glad i metal.Opprinnelig postet av trollet
De gruppene jeg liker er :
Iron Maiden, Metallica, Ozzy Osbourne, Slayer, Children of Bodom.
Black metal er ikke favoriten, men de kan ha noen bra sanger (F.eks Dimmu Borgir med Burn in Hell :roll: . Det er en coverlåt av Twisted Sister som ikke spiller black metal. Så selve sangen er ikke så fæl.)
Når jeg hører på en sang, så hører jeg ofte bare på gitarspillingen.. Nesten aldri på syngingen.. :P
Men favoritten nå er vel Slayer. Last ned en sang av de ovenfor og bli frelst til metal'ens verden. Og ja, metal er mye mer en skriking og "dødødødø".
Hater folk som sier at metal er bare skriking, for da viser de at de ikke har hørt noe på det :roll: .. Er Metallica eller Maiden skriking??????
ww.ustedalen.com
Heavy Metall er favorittmusikken min...Iron Maiden og Nightwish er favorittene mine
Gitarsoloene til Janick Gers og Dave Murray fra Maiden er BEST!!!!!
Jeg er også veldig glad i Metalballadene dems...de er så beroligende![]()
man who casts no shadow has no soul.
metal/rock er nok sjangeret mitt ja, men er faktisk veldig glad i musikk med fiolin i, av en eller annen grunn stopper liksom alt opp når jeg hører det..
vet ikke hva det kalles, men det er veldig mye av den type fiolin musikk i matrix filmene. noen som kan fortelle meg hvilket sjanger dette er?
er også veldig glad i filmmusikk, som HenrikSolberg sier, mye av denne musikken er mye bedre gjennomtenkt enn masse annet musikk.
kan ikke fordra techno og trance, men heller ikke komersielle band, HATER komersielle band.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Digger de to ja.. :lol: :lol: :lol:Opprinnelig postet av moonlightP
ww.ustedalen.com
flinke flinke mannen, liker alle de bandene (spessielt CoB), bortsett fra ozzy osbourne.Opprinnelig postet av ustedalen
Mener du musikken som f.eks. er når Anderson mister munnen! Der er det mye fiolin og dette er vel fiolinbruk som stammer fra skrekkfilmen. Goldsmith er en av de som har brakt denne type musikk opp og frem! Matrix filmene har veldig mye bra musikk!!!Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
maiden er knuse, nightwish var knuse, før de skrev kotrakt med nuclear blast. nuclear blast gjør alle bandene sine om til pengekorupte dokker på tv, og lager dem om til horete musikere. måtte dem BRENNE!Opprinnelig postet av moonlightP
Bokmerker