Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    108

Standard Mythbusters på discovery - anbefales

Lurer bare på om det er noen som ser på Mythbusters på Discovery channel? Det går ukedager kl 20.00 og hver søndag kl. 21.00.

Det er et ganske nyttig program for både de av dere som er effektfantaster der ute, og de av dere som er opptatt av realisme. Innimellom tester de blant annet ut Hollywoodskapte myter, slik som igår hvor de sjekket ut om et menneske virkelig blir slengt bakover av skudd.

Samtidig kan man få mange tips til hvordan man enkelt lager effekter. Gutta som er programledere har tilsammen ov er 30 år med erfaring fra "special effects" arbeidet.

Eksplosjoner er det også der
    isforstå meg rett...

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Jeg ser på det!
    Digger det programmet. Høydepunktet vær kveld!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Akershus
    Svar
    240

Eksplosjoner er det også der
    Hehe, også?! Gutta blir jo geerne bare de for muligheten til å sprenge noe. Ja, jeg ser på det. Genialt program. Spessielt den episoden hvor de sprenger sementbilen med svartkrutt :P Og den myten med slagkraften (?) som for en person til å fly bakover når man blir skutt viser litt om hvor urealistsik så godt som alle actionfilmer ra hollywood er.

Cadet 2
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Skjetve
    Svar
    5

Jeg ble veldig imponert da en av karene der sto på vannski etter en ro båt... Han hadde litt balanse problemer til å begynne med, men fikk det til til slutt...
    ttp://www.nighttime.tk
    Nighttime Amatørfilmselskap

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •