Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14

Tråd: Navn-forslag?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

Standard Navn-forslag?

Hei. Jeg har to internettsider som jeg gjerne vil lage et slags samlingsted for. Kanskje i form av et "liksom-studio" sånn som remi sitt (ødegård studio) så jeg er ute etter et navn til dette samlingsstedet. heter Lothe til etternavn og liker ikke "Lothe Stuido" det høres litt merkelig ut.. :P så jeg vil ha det en annen vri. trenger ikke nødvendighvis å være studio, eller ha noe med navnet mitt å gjøre. kan også være noe med net eller noe sånt.. eriksnet.tk er ledig, men jeg vet ikke om jeg vil ha det navnet.. Noen forslag?

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Re: Navn-forslag?

Sitat Opprinnelig postet av erik
    Kanskje i form av et "liksom-studio" sånn som remi sitt (ødegård studio)
    og som ALLE andre "studioer" på denne siden :?
    det eneste jeg tror faktisk er EKTE er whitestone productions, det er vertfall skikkelig og registrert i brønnøysund, akkurat som Odegaard Studio er registrert i brønnøysundregisteret snart, men (men er allikevel fremdeles ett amatørfilmselskap da) :wink:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

Standard Navn-forslag?

jeg mente ikke å være frekk eller noe sånt, ditt studio var det eneste jeg kom på i farta. det kom kanskje fram litt feil..

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Navn-forslag?

Holder det ikke bare med Lothe? Er ikke det et kult nok navn?
    Hvorfor må det være med studio, production, films eller noen andre slike ord i firmanavnet??

Lothe eller Loth funker. Kjør på med en gregorian font, ha sterk hvit farge på svart og musikk i retningen av The Crow theme.

Oi faen, det var til nettside ja. Loth funker fedt det, men nå uttaler jeg det sikkert helt feil slik at det høres kult ut i mitt hode. Som et annet forslag så har jeg alltid vært fan av "Postboksen".

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Navn-forslag?

kakeboksen? eller pie productions har jge ALLTID vertfan av, men jeg tok odegaaard studio da
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Navn-forslag?

en Lothe film, høres bra ut.

bruk Lothe, tøft etternavn.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Navn-forslag?

Nighttime har i flere år produsert konsert dvder, teksting av video, men vi kaller oss fremdeles et amatørfilmselskap, fordi vi ikke er registrert og ikke er profesjonelle, men vi har da fremdeles retten på vår side til å kalle oss et "ekte" selskap! Vi eksisterer da, og har faktisk produsert en god del video! Slik regner jeg egentlig med at det er for flere!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Nesodden
    Svar
    200

Standard Navn-forslag?

ok ok! jeg tar tilbake det med liksom-studio! det jeg egentlig mente var at jeg hadde tenkt å lage et liksom studio, jeg mente egentlig ikke å kalle noen av deres studio for liksom-studio! så ikke ta dere nær hvis jeg ikke ordlegger meg riktig.. ops:

men til topic jeg syns kakeboksen var et kult navn. Tror jeg vil ha enten kakeboksen.tk eller lothe.tk
    jeg bruker .tk rett og slett fordi det er gratis og enkelt... pie productions er også kult navn, men jeg vil helst ha det på norsk. er fortsatt åpen for forslag

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Navn-forslag?

Bakoversveis Produksjoner

Grelle Oter Produksjoner

Flytende Kvae Produksjoner

Svimeslått Produksjoner