www.videoutstyr.no
Kjøpte LE derfra.. Anbefales![]()
Er det noen her som annbefaler noen nettsider for kjøp av filmutstyr? F.eks. kamera, mic, programvare, ect. Og om det er noen som har erfaring med disse stedene, så er jo det bra=)
Takk!![]()
www.videoutstyr.no
Kjøpte LE derfra.. Anbefales![]()
ww.ustedalen.com
Kjøpte Vegas 6.0 og DVD Architect 3.0 fra videoutstyr jeg også, rask levering og alt gikk som smurt, anbefales fra meg også!![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Ok!Ser jo bra ut det
![]()
Prøv denne: www.komplett.no
Det var her jeg pleide å se på forskjellige kameraer! :wink:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Ja, komplett er braOpprinnelig postet av rovlah92
Men det har litt lite ekstra utstyr. Som solblender, tele, stepupring, mic osv. Jeg vet ikke, men tror de sattser litt mer på PC :? Ser sånn ut i hvert fall :cry:
Men komplett er bra det!![]()
Noen som har hørt om http://www.mandy.com/ eller http://www.bblist.co.uk ? Fikk vite at de skulle være så bra, men jeg vet liksom ikke helt... :?
Har handla kamera og ekstrautstur hos Video4, det er hvis du skal ha semiproftutstyr......
Er veldig fornøyd, de har både nyt og brukt og skaffer deg alt du skulle ønske!!!
De har ikke direkte nethandel men du kan sjekke netsidene www.video4.no og ta kontakt via telefon. Det funker bra, og hvis du bor i Oslo eler Bergenområdet kan du dra inn på kontoret og ta een titt på utstyret demes.
Kjøpte akurat kamera og stativ + ekstrautstyr og fik rabat på pakepriss.....Veldig god pris, nesten samme som produsentene opperer med...
et kan bli lit rotete iblant, men nå skal det sies at noen av tidenes genier hadde dysleksi!!
Takk, darkheadSå Flott!
![]()
Må bare anbefale video4 på det varmeste. Det var her eg kjøpte kameraet mitt. Folka var veldig hyggelige og behjelpelige og tok seg god tid til å svare på alle spørsmål![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Bokmerker