Slettet den andre tråden da du hadde opprettet to identiske... Pass på det neste gang
Gratulerer forresten![]()
yey! Kom inn på NISS
Er det noen andre her på forumet som skal gå der til høsten?
Og dere andreårsstudenter / tidligere studenter kan bare komme med små og store praktiske tips. Aldri bodd i Oslo før så er sikker tmye å hente.
Lurer blant annet på hvordan det fungerer å jobbe i tillegg til studiene. Er jo ganske dyrt å gå der så hadde vært greit med litt inntekt.
rom delusion bring me to thruth.
Slettet den andre tråden da du hadde opprettet to identiske... Pass på det neste gang
Gratulerer forresten![]()
Gratulerer!
Har selv gått to år på NISS og likte skolen godt.
Det går ok å jobbe ved siden av skolen sålenge man ikke jobber for mye og jobben er litt fleksibel (kan i perioder fort bli mye jobbing i helgene og kveldene med skoleprosjektene).![]()
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
gratulerer =)
du kommer nok til å få mye ut av NISS.
Har selv nettopp avsluttet 1.året. Men kommer nok ikke til å ta opp andre året tror jeg. Reiser til militæret nå, også fortsetter jeg vel å jobbe meg oppover i bransjen fra der jeg er nå, når jeg er ferdig med førstegangstjenesten og afganistan.
Niss har veldig mye bra utstyr og gode rutiner, så det er egentlig opp til deg selv hvor mye du gjør ut av det. Utnytt muligheten til å låne så mye utstyr du vil, når du vil =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Gratulerer!
Fikk selv et hyggelig brev i fra NISS i postkassen for noen dager siden, så da blir det oslo på meg ogsåHar heller aldri bodd i oslo så det blir spennende å flytte vekk i fra bygda
![]()
Hei! Gratulerer så mye!
Er den katalogen man kan bestille på nettsidene til niss gratis??
ilmmaking fucking rocks!
kom jaggu inn jeg å! får håpe det blir mange ålreite classmates![]()
Gratulerer til de som har kommet inn på FTVU1 (som står for Film og TV-Utdanningen, 1. kl.). Gikk selv 1. året på NISS og er stort sett fornøyd. Går videre på fordypning klipp på 2. året.
Mange bra lærere, og et råd for å komme videre til neste år er å vise engasjement og gjerne lag egne produksjoner ved siden av skolen. Og jeg tror det er et pluss å kjøpe de fleste pensumbøkene selv om jeg vet at mange i klassen min ikke gjorde det. Selv får jeg mye ut av å lese ved siden av det praktiske arbeidet.
Synd ikke Kim fortsetter; militæret gjorde jeg unna for 12 år siden![]()
Den er gratis!Opprinnelig postet av AndersBB
Bokmerker